رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی از تبلیغات بیش از 6 هزار نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان خبر داد.

 نصراللهی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک گفت: تبلیغات رسمی نامزدهای انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا بر اساس قانون انتخابات شوراها از یک هفته قبل از 24 خرداد آغاز و یک روز قبل از روز انتخابات نیز به پایان می‌رسد.

وی افزود : در مجموع شش هزار و 64 نفر برای حضور در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد پنج هزار و 470 نفر تایید شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت : از بین افراد تایید صلاحیت شده سه هزار و 50 نفر به عنوان عضو اصلی در چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان انتخاب خواهند شد.

نصراللهی با بیان اینکه 20 هزار نفر از عوامل اجرایی در برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان فعالیت دارند، بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها و طرفداران آنان در طول تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی تاکید کرد.

وی با ضروری خواندنتوجه و تمکین این افراد به قانون گفت: طرفداران نامزدها از تخریب و افترا پرهیز و صرفا ظرفیت‌های کاندیداها را به مردم معرفی کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه فرد رأی‌دهنده، کاندیدا و کارگزاران انتخاباتی، سه ضلع اساسی در انتخابات است که باید مقید به آداب، مقررات اخلاقی و اسلامی باشند، افزود : نامزدها باید از تخریب و بی‌انصافی نسبت به رقیب انتخاباتی و دادن وعده‌های بی‌اساس و صرف هزینه‌های نامناسب خودداری کنند./س

برچسب ها: شورا ، تبلیغات ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.