مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی از آمادگی افتتاح 36 کیلومتر راه روستایی تکمیل شده در شهرستان‌های خراسان‌رضوی خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمد پارسا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همت کارشناسان اداره نظارت بر ساخت راه‌های روستایی، تعداد 14 پروژه احداث و آسفالت راه‌های روستایی در هشت شهرستان استان به طول مجموع 37.7 کیلومتر، مراحل آماده‌سازی و تکمیل را سپری کرده و در نوبت افتتاح با حضور مقامات استانی و کشوری قرار دارد.

پارسا مجموع اعتبار هزینه شده برای تکمیل این تعداد پروژه را 64 میلیارد و 140 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: 27 میلیارد و 250 میلیون ریال از این مبلغ از محل اعتبارات ملی و بقیه از اعتبارات استانی تأمین شده است.

مدیرساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی طولانی‌ترین پروژه های این رده را مربوط به راه های روستایی «مغان- بادر» شهرستان طرقبه شاندیز با 6کیلومتر، «باجگیران-بردر» با 5.8 کیلومتر و برسلان با پنج کیلومتر درشهرستان قوچان اعلام کرد و افزود: راه روستایی یک کیلومتری ماسکانلو چناران و پروژه شوریجه علیا سرخس با 1.5کیلومتر نیز جزو کوتاه‌ترین پروژه‌های این لیست به شمار می‌روند.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به تاکیدات و حمایت‌های دولت و وزارتخانه از پروژه‌های احداث و تکمیل راه‌های روستایی بالای 50 خانوار به عنوان یکی از پروژه‌های مهم مهرماندگار گفت: شهرستان‌های فیروزه، درگز، بردسکن و کلات از دیگر شهرستان‌هایی هستند که دارای پروژه تکمیل شده و آماده افتتاح در این لیست هستند.

وی در ارتباط با پروژه‌های تکمیل شده در حوزه راه‌های بین شهری تصریح کرد: فاز نخست تقاطع شهرآباد در شهر بردسکن، قطعه سوم محور تپه سلام-سنگ بست به طول 13 کیلومتر و میدان نوغاب شهر چناران با مجموع اعتبار هزینه شده حدود 86 میلیارد ریال نیز تکمیل شده و در انتظار افتتاح و بهره برداری است./ج1

برچسب ها: توسعه ، فاز ، هزینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.