مربی پیشکسوت والیبال مازندران با اعلام اینکه به دلیل نبود حامی مالی، نماینده والیبال ساری از حضور در لیگ کشوری بازماند، گفت: والیبال ساری اقتدار گذشته خود را از دست داد.

 

اصغری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران افزود:مرکز استان استعداد بسیار مناسبی در ورزش والیبال دارد اما از بی‌توجهی مسئولان به این رشته ورزشی نگران هستیم.

وی با اشاره به حضور تیم‌های خوب و سازنده مرکز استان در دهه سال‌های گذشته تصریح کرد:تیم‌های مشیران،نکاچوب،وحدت و ساری جوان و .... به عنوان نماینده مرکز استان در لیگ‌ سال‌های گذشته کشوری با اقتدار ظاهر می‌شدند.

مربی پیشکسوت والیبال مرکز استان مازندران با اشاره به حضور مربیان و بازیکنان خوب والیبال در مرکز استان گفت:والیبال مرکز استان با حضور مربیان مجرب و سازنده از نظر نیروی انسانی و استعداد مشکلی ندارد.

اصغری مشکل بزرگ ورزش استان به ویژه والیبال را حمایت نکردن اسپانسر و حامی مالی عنوان کرد و افزود : مسئولان باید تدبیری بیندیشند تا دوباره پای سرمایه‌گذاران به ورزش استان باز شود.

وی با اشاره به موفقیت مدیران برخی از استان‌ها در جذب اسپانسر تصریح کرد:در برخی از استان‌ها شاهد هستیم که نیروی انسانی ورزشی وجود ندارد اما مدیران در جذب حامی مالی موفق عمل می‌کنند.

مربی پیشکسوت والیبال ساری با اشاره به صعود تیم وحدت ساری به لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور گفت : بازیکنان و مربیان زحمات زیادی کشیدند اما این تیم به علت مشکلات مالی و حمایت نکردن اسپانسر در لیگ شرکت نکرد.

اصغری با اشاره به رقابت ساری، آمل و بابل پارسال در مسابقات والیبال قهرمانی استان افزود : در حال حاضر والیبال آمل و ساری با هم قابل قیاس نیستند./س

برچسب ها: لیگ ، والیبال ، وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.