"محسن ربیعی" گفت: کارهای اجتماعی را بیشتر می پسندم و کار با بازیگران طنز کمی مشکل است.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران،‌ برنامه سینمایی "هفت" شب گذشته با حضور "محسن ربیعی" (کارگردان) و "مهدی احمدی" (تهیه کننده) به بحث درباره فیلم سینمایی "بازنشسته ها" اختصاص داشت.
"ربیعی" در ابتدا گفت: من پس از کار در 25 تله فیلم با فیلم سینمایی "بازنشسته ها" وارد عرصه سینما شدم. ایده اصلی برای"احمدی" بود چرا که مخاطب سینمای ایران بین 18 تا 30 سال است و هیچ گاه برای افراد 70 سال فیلم نمی سازیم و به مشکلات آنها نمی پردازیم، بنابراین فکر کردیم که قصه جالبی خواهد بود.
"احمدی" در خصوص همکاری با "ربیعی" اظهار داشت: "ربیعی" به عنوان کارگردان اول در دفتر شکوفا فیلم به واسطه ساخت چند تله فیلم از خود سابقه خوبی به جا گذاشته بود.
وی در خصوص بازخورد مردم نسبت به این اثر گفت: ارتباط مردم با این اثر بد نبوده، البته این فیلم دو سال پیش باید اکران می شد، زمان اکران آن در حال حاضر مناسب نیست؛ هر چند در حدود 70 درصد به آنچه می خواستیم رسیدیم.
"ربیعی" در خصوص انتخاب بازیگران اظهار داشت: این فیلم دو سال پیش ساخته شد و هنگامی فیلمبرداری از "فتحعلی اویسی" تمام تصاویر وی در بیلبوردا بود در آن زمان "مریم امیرجلالی" و "فتحعلی اویسی" در فیلم های پرفروش بازی می کردند، بنابراین از آنها استفاده کردیم.
وی ادامه داد:هم اکنون نگاه به سینما و مقوله طنز متفاوت است و اگر فیلم بسازم به طور قطع "بازنشسته ها" نیست، من کارهای اجتماعی را می پسندم چون کار با بچه های طنز کمی مشکل است.
"احمدی" اظهار داشت: ما با ساخت این اثر می خواستیم بگوییم بازنشسته ها زنده هستند و اگر باز هم شرایط آن پیش آید حال نه در قالب بازنشسته ها ولی به سالمندان سینما خواهم پرداخت.
گفتنی است،‌ "هفت" با رویکرد بررسی مسایل سینمای ایران با اجرا و سردبیری "محمودگبرلو" و تهیه کنندگی "علی قانع" هر هفته جمعه شب ها از شبکه سه سیما به روی آنتن می رود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار