رسانه هاي غربي با بازتاب مناظره روز گذشته نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري اذعان کردند که تمامي نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري کشورمان بر سر لزوم ادامه روند مذاکرات هسته اي و تاکيد و قاطعيت بر سر حقوق مسلم هسته اي جمهوري اسلامي ايران تاکيد نمودند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري ها، خبرگزاري فرانسه در با اذعان به مناطره داغ روز گذشته نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري کشورمان افزوده است "نامزدهاي انتخابات ايران تفاوت ديدگاه هايي با يکديگر دارند اما تمام آنان بر سر روند مذاکرات هسته اي و دفاع از حق دستيابي ايران به انرژي "صلح آميز" هسته اي با يکديگر اشتراک نظر داشتند."



خبرگزاري "رويترز" نيز با اذعان به وجود جو با نشاط انتخاباتي در کشورمان همزمان با حفظ آرامش و امنيت مي افزايد "تحليلگران مسائل ايران با مشاهده مناظره روز گذشته به اين نتيجه رسيدند که تمامي نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري ايران متعهد به نظام جمهوري اسلامي ايران و ولايت فقيه هستند و به همين خاطر حوادثي همچون رويدادهاي پس از انتخابات سال 88 (فتنه) ديگر امکان وقوع نخواهند داشت."

روزنامه "ديلي استار" چاپ لبنان نيز با بازتاب مناظره روز گذشته نامزدها تاکيد کرده که بحث محوري در اين مناظره "سياست خارجي" بوده است و در اين باره مي افزايد "نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري ايران روز جمعه در مورد سياست خارجي آن کشور در قبال ساير کشورها با يکديگر به مناظره پرداختند. اين انتخابات از اهميت زيادي برخوردار است چرا که مي تواند بر مديريت امور داخلي بخصوص در حوزه اقتصاد و برنامه ريزي هاي سياست خارجي دولت ايران تاثير گذارد."

روزنامه "واشنگتن پست" نيز با اذعان به "جذاب" بودن مناظره اخير صورت گرفته ميان نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري کشورمان افزوده است "مناظره ديروز و مباحث مطرح شده در آن براي بسياري از تحليلگران آمريکايي غير قابل پيش بيني بود. در اين مناظره مسائلي مطرح شد که تا پيش از آن کمتر به آن پرداخته شده بود. بحث هاي مطرح شده در اين مناظره تا حدي جذاب بود که بسياري از کاربران اينترنتي ايراني در شبکه هاي اجتماعي مختلف در مورد آن به بحث و تبادل نظر پرداختند. در اين مناظره مباحث مختلفي مورد توجه و بررسي نامزدها قرار گرفتند."



آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد. 

برچسب ها: رسانه ، غربی ، مناظره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار