رییس هیات نظارت بر انتخابات استان بوشهر گفت: در انتخابات 24 خرداد ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، 2 هزار نفر بر 812 شعبه ثبت‌نام و اخذ رای نظارت دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بوشهر:
حجت الاسلام حسین دشتی در گردهمایی هیات‌های اجرایی و بازرسی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی استان بوشهر شرکت در انتخابات را وظیفه‌ای اجتماعی، شرعی، اسلامی و ملی دانست و تصریح کرد: حضور در انتخابات عامل مصونیت کشور از ترفندها و نشان از اقتدار و عزت ایران اسلامی است.

وی تاکید کرد: حضور گسترده در انتخابات از تهدیدات دشمنان جلوگیری می‌کند و حضور طیف‌های مختلف مردم پای صندوق‌های اخذ رای فارغ از اینکه نتیجه و برایند انتخاب آنان چه خواهد بود، به نوعی نمایش اقتدار ملت ایران برای مشارکت در سرنوشت کشور است.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات باید از اقدام‌هایی که مایه یاس، ناامیدی و بی اعتمادی را در بین مردم فراهم کند، پرهیز کنند، بیان کرد: عملکرد ما متولیان امور انتخابات باید به شیوه‌ای باشد که مردم احساس کنند تصمیم‌های گرفته شده بر مبنای دین، عدالت ورزی و قانون است. 



وی اضافه کرد: هیات‌های نظارت استان بوشهر فعالیت خود را در خصوص انتخابات 24 خرداد از دی‌ماه سال گذشته آغاز کرده و تاکنون در همه عرصه‌های‌ انتخاباتی عملکرد مطلوبی از خود نشان داده است.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان بوشهر اضافه کرد: تخلف انتخاباتی در استان بوشهر بسیار اندک بوده که با تذکر، حل و فصل شده است.

دشتی تصریح کرد: با توجه به اینکه 812 حوزه انتخابی در استان بوشهر داریم، 2 هزار ناظر برای برگزاری انتخابات سالم و به دور از هرگونه اختلاف و تنش فعالیت دارند./س

 
برچسب ها: بوشهر ، ناظر ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.