اراک/

باید برای خلق حماسه سیاسی حضوری پرشور در انتخابات داشته باشیم

امام جمعه شهر مهاجران شازند گفت: خلق حماسه سیاسی، حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات 24 خرداد است و همگان باید در ایجاد این حماسه عظیم سیاسی تلاش نمایند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ،حجت الاسلام نیکزاد در خطبه های نمازجمعه شهر مهاجران با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: انتخابات 24 خرداد از مهمترین رویدادهای سیاسی دوران پس از انقلاب اسلامی است و هر ایرانی متعهد نسبت به سرنوشت کشور و انقلاب باید در خلق این حماسه سیاسی نقش آفرینی کند.
وی با بیان اینکه دشمن برای رسیدن به اهداف خود برای برگزاری انتخاباتی کم رونق در ایران توطئه و برنامه ریزی نموده است، افزود: حضور حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد به عنوان تکلیف بر همه آحاد جامعه ضروری و مهم است.
خطیب جمعه شهر مهاجران ادامه داد: حضور پر رنگ مردم در انتخابات می تواند پایه های نظام را تحکیم و دشمن را در دستیابی به اهداف پلید خود علیه ملت ایران مایوس نماید.
حجت الاسلام نیکزاد برتوجه مردم به انتخاب فرد اصلح تاکید کرد و افزود: فرد اصلح کسی است که برای رضای خدا در راستای اصلاح امت و مشارکت گسترده مردم در انتخابات تلاش کند./س

برچسب ها: انتخابات ، حماسه ، شازند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.