فینال جام حذفی بسکتبال تهران با حضور ویژه ملی پوشان و یادبود آیدین نیکخواه بهرامی برگزار شد و در پایان تیم افرا خلیج فارس با شکست "یاران آیدین" قهرمان این دوره از بازیها شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ فینال جام حذفی بسکتبال تهران با حضور دو تیم یاران آیدین و افرا خلیج فارس در سالن حیدرنیا برگزار شد و تیم افرا با هدایت حسن نگهداری در پایان با نتیجه 102 بر 91 برنده شد.

این مسابقات با یادبود آیدین نیکخواه بهرامی بازیکن فقید تیم ملی برگزار شد و در شروع بازی نیز تماشاگران حدود 30 ثانیه  به صورت ایستاده این بازیکن را تشویق کردند. سرپرستی تیم یاران آیدین را پدر این بازیکن برعهده داشت و هومن موحدپور، مهراد آتشی، فرید زرقی، محمد شاهسوند و رضا هنگام پور در ترکیب اصلی تیم قرار داشتند.

محمدرضا خبازان،محمد زارعی، نوید فراهانی، علی جمشیدی و محسن مرادخانی هم در تیم افرا حضور داشتند که از همان دقیقه اول تا پایان بازی از حریف پیش بودند.

بازیکنان تیم ملی در بین دو نیمه فینال، با عکس آیدین نیکخواه وارد سالن شده و بار دیگر یاد این بازیکن با حضور ملی پوشان گرامی داشته شد. بعد از این برنامه، حامد حدادی هم به یاد پرتاب سه امتیازی بازی با قطر یک شوت سه امتیازی را گل کرد و بازی با حضور ملی پوشان از سر گرفته شد.

در ده دقیقه پایانی بازی مهدی کامرانی و صمد نیکخواه در ترکیب تیم یاران آیدین وارد بازی شده و حامد حدادی نیز در کادر فنی تیم جای گرفت! در این دقایق فاصله 20 امتیازی دو تیم به ده امتیاز کاهش پیدا کرد اما در نهایت تیم افرا قهرمان مسابقات شد.

با اتمام مسابقه طی مراسمی از تمام ملی پوشان حاضر در سالن تقدیر شد و مدالهای تیمهای اول و دوم نیز با حضور پیشکسوتان به دو تیم افرا و یاران آيدین اهدا شد.

برچسب ها: حذفی ، فینال ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار