سخنگوی ستاد انتخابات قالیباف گفت: مناظره امروز زمینه رویارویی اندیشه‌ها و سلیقه‌های سیاسی را برای تصمیم‌گیری مردم فراهم کرد.

پرویز اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره ارزیابی‌اش از مناظره امروز گفت: رویکرد و سعه‌صدر رسانه ملی قابل ستایش است و برای اینکه بحث‌های آزاد و اخلاقی در نظر افکار عمومی قرار بگیرد برگزاری مناظره‌های این چنینی مناسب است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف ادامه داد: رویارویی اندیشه‌ها، دیدگاه‌ها و سلیقه‌های سیاسی، عامل مهمی در ارتقای فرهنگ و دانش عمومی است و به تصمیم‌گیری صحیح مردم کمک می‌کند.

وی گفت: اینگونه گفتگوها نه تنها در زمان انتخابات بلکه باید در طول سال نیز ادامه داشته باشد تا از این طریق بسیاری از اختلاف سلیقه‌ها از فضای غیررسمی به فضای رسمی و رسانه ملی انتقال پیدا کند.

اسماعیلی تصریح کرد: ما به آگاهی و شعور اجتماعی باور داریم و برگزاری مناظره‌های اینچنینی باعث می‌شود که مردم با ارزیابی دقیق تصمیم‌گیری کنند.

سخنگوی ستاد قالیباف با ابراز خرسندی از مناظره امروز تأکید کرد: صدا و سیما باید پس از تحقق حماسه سیاسی ساختاری را طراحی کند که مناظره‌های اینچنینی دوام‌مند باشند تا از این طریق گروه‌های مشروع سیاسی که دغدغه ایران آباد را دارند زمینه رویارویی با دیدگاه‌های گوناگون را پیدا کنند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا بهتر است که در هفته آخری منتهی به زمان انتخابات مناظره دیگری برگزار شود؟ گفت: اساس برگزاری مناظره‌ها خوب است ولی کاندیداها در هفته آخر نیاز به زمان بیشتری برای حضور میدانی در میان مردم دارند، از این رو بهتر است که کاندیداها در هفته آخر زمان بیشتری برای انجام سفرهای استانی خود داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار