نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی گفت: پخش مناظره ها به سمت بیان دیدگاه ها و برنامه ها پیش رفت که این موضوع یکی از نقاط مثبت و بسیار خوب این مناظره ها است.

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به پخش مناظره های 8 کاندیدای ریاست جمهوری اظهار داشت: پخش مناظره ها به سمت بیان دیدگاه ها و برنامه ها پیش رفت که این موضوع یکی از نقاط مثبت و بسیار خوب این مناظره ها است.

وی با بیان اینکه در این مناظره ها کاندیداها دیدگاه های خود را شفاف تر مطرح کردند، تأکید کرد: بیان این گونه مسائل موجب شناخت بیشتر مردم از نوع نگرش و بینش کاندیداها خواهد شد.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی با این پیشنهاد که بهتر است رسانه ملی یک برنامه دیگری را تا زمان برگزاری انتخابات تحت همین عنوان برگزار کند، گفت: مردم علاقه مندند که بحث چالشی تری در این مناظره ها مطرح شود زیرا آنها می توانند با دیدگاه های خاص تر و ریزتر این کاندیداها آشنا تر شوند.

جوکار در خاتمه سخنان خود با تقدیر از عملکرد رسانه ملی از پخش مناظره ها تصریح کرد: سازمان صدا و سیما در پخش مناظره ها عملکرد بسیار خوبی داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: دیدگاه ، صدا ، سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار