امام جمعه فیروزکوه گفت: حضور پر شور روستاییان در انتخابات سد محکمی در مقابل دشمنان نظام است و امروز نیز روستاییان با توجه به فرامین مقام معظم رهبری در همه صحنه های اجتماعی و سیاسی حضور یک پارچه داشته و دارند.

حجت الاسلام عبدالعلی استیری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: به یاری پروردگار روستاییان شهرستان فیروزکوه در انتخابات پیش رو حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

وی ادامه داد: روستاییان نیز به عنوان حامی و پیرو ولایت فقیه سد محکمی در مقابل دشمنان نظام هستند؛ در طول هشت سال دفاع مقدس این روستاییان بودند که در اقصی نقاط کشور به فرمان حضرت امام(ره) به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند و حماسه آفریدند.

استیری تصریح کرد: رشد و شکوفایی روسیحتاها قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و ما شاهد آن هستیم که در دورترین نقاط روستایی امکانات زیادی فراهم شده و دولت چه خدمات با ارزشی را به آنها داده است.

امام جمعه فیروزکوه افزود: رسانه های دشمن با شبه افکنی به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند، البته تجربه اول آنها نیست و در هر نوبت هم شکست را تجربه کرده اند.

وی ادامه داد: در فقه شیعه تعیین سرنوشت مردم به دست خویش به عنوان یک اصل مسلم مورد پذیرش قرار گرفته است در واقع مردم می توانند با اراده خویش و با تشخیص مصالح و مفاسد افراد را انتخاب کنند.

استیری تصریح کرد: انتخابات در صدر اسلام در بیعت متجلی می شد و همزمان با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) با به رأی گذاشتن مدل حکومتی نظام، اراده مردم در قالب رفراندوم متبلور گشت و بعد از آن تاکنون انتخابات متعددی برگزار شد که تمامی آنها به صورت مردمی، سالم و آزاد بوده است.

امام جمعه فیروزکوه اضافه کرد: رسانه های دشمن با شبه افکنی به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند، البته تجربه اول آنها نیست و در هر نوبت هم شکست را تجربه کردند، این نوبت مردم ایران همچون انتخابات گذشته با شکوه می آیند و یک بار دیگر حماسه سیاسی خلق خواهند کرد و دل دوستداران انقلاب و مقام معظم رهبری را شاد خواهند کرد/س 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.