شهردارمنطقه 18گفت:صنایع و کارخانجاتی که هم اکنون درداخل شهر فعالیت دارند،در گذشته بیرون از شهربوده که باتوسعه شهروشهر نشینی،همین صنایع،مشکلات عدیده ای رابرای شهروندان من جمله آلایندگی فراهم آورده اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه18،مهندس محمدصارمی زاده در جمع تعدادی ازمدیران صنایع و کارخانجات واقع در محلات خلیج فارس،ضمن بیان مطلب فوق افزود:محدوده خلیج فارس درگذشته درحریم شهر تهران بوده که کارخانجاتی همانندفربت،شن وما درآن احداث وفعالیت آنهابنابه اظهارنظرساکنین،زندگی روزمره شهرنشینی رابه مخاطره انداخته وبرهمین اساس شهرداری ودیگرسازمانهای مرتبط بایدبررسی های کار شناسی را انجام دهند.
وی در ادامه با تأکید بر این نکته که شهرداری در وهله نخست حافظ منافع مردم است و به دنبال تعطیلی صنایع ،بویژه صنایعی که از تولیدات آن،بخش اعظمی ازجامعه منتفع می شوند ، نیست اظهار داشت : مدیریت شهری به دنبال حمایت ازصنایع است،مشروط براینکه لطمه ای به منافع ، آسایش ، امنیت و سلامت شهروندان وارد نشود.
صارمی زاده اضافه کرد : دروهله نخست باید تمهیدات لازم دررفع مزاحمت اتخاذتا تولیدات این شرکت درساخت وساز استفاده و کارگران شاغل درآن نیز به کسب روزی بپردازندودروهله بعدنیزدرصورت عدم رفع مزاحمت،نسبت به تعطیلی و یا انتقال آنها به خارج از شهر اقدام قانونی صورت گیرد.
شهردار منطقه 18 همچنین از مشارکت شهروندان در اداره امور شهر به عنوان یکی از اولویتهای برنامه های در مدیریت شهری فعلی شهر تهران نام برد و گفت : بخش اعظم اقدامات شهری اعم از عمرانی ، اجتماعی ، ترافیکی ،خدماتی و... با نظر و مشورت شهروندان صورت می گیرد و تحقق خواسته های آنان برای شهرداری بسی مهم و اولی است و باید فعالیتهای صنایع به شکلی تنظیم شود که رضایت آنان فراهم شود ، زیرا همین شهروندان هستند که در محلات شهر زندگی می کنند و حضور شهرداری نیز ارائه خدمات به آنها و تأمین رضایت آنان است. 
گفتنی است : در ادامه این نشست نیز مدیران صنایع و کارخانجات واقع در محلات خلیج فارس به بیان عمده ترین دغدغه های خویش پرداختند که شهردار منطقه 18 به یکایک آنها پاسخ داد./ف

برچسب ها: حمایت ، شهری ، صنایع ، شهروند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار