انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در جهت فرهنگ سازی برای استفاده مطلوب از توانمندی های کشور در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت می کند.

دکتر مسعود شفیعی، رئیس انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت:  از اهداف مهم این انجمن ایجاد ارتباط با پژوهشگران و افراد خبره در حوزه های مرتبط با فناوری ارتباطات و اطلاعات همکاری با نهادهای اجرایی علمی پژوهشی مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات و استفاده مطلوب از تجربیات سایر کشورها در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

وی افزود: این انجمن برنامه هایی را نیز در دست اقدام دارد که از آن جمله می توان به ایجاد و تقویت ارتباطات علمی و پژوهشی در سطح منطقه ای و بین المللی، برگزاری همایش های ملی بین المللی و منطقه ای، برگزاری کارگاه های تخصصی و آموزشی و همکاری برای نشر آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه (IT) است.

وی یادآور شد: فعالیت های مهم انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات شامل انتشار نشریه علمی پژوهشی همکاری در برگزاری همایش های علمی پژوهشی تشکیل کمیته های تخصصی در جهت اهداف انجمن و تشکیل جلسات با مسئولان کشور در جهت شناساندن اهداف انجمن است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته های تخصصی انجمن فناوری اطلاعات نیز کمیته هایی همچون کمیته پذیرش و اطلاع رسانی کمیته آموزشی کمیته پژوهشی کمیته مالی و پشتیبانی کمیته صنعت و دانشگاه و کمیته جامعه اطلاعاتی است./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.