اولین بازی فینال لیگ مقابل سن آنتونیو برای لبرون جیمز یادآور زمان بازی در کلیولند و از دست دادن قهرمانی بود. تیم سن آنتونیو با بازی خوب تیم دانکن و تونی پارکر سری فینال را با برد شروع کرد.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم سن آنتونیو شش سال بعد از آخرین فینال هنوز هم همان فرمول پیروزی در فینال لیگ، یعنی دفاع خوب و کمی شانس در حمله را دارد.

"تیم دانکن" ستاره سن آنتونیو بعد از شروعی آرام در اولین بازی سری فینال مقابل میامی، 20 امتیاز و 14 ریباند جمع کرد. "لبرون جیمز" هم در طرف میامی با 18 امتیاز، 18 ریباند و 10 پاس گل آمار "تریپل دبل" داشت اما سن آنتونیو به خوبی از پس این بازیکن بر آمد و بازی اول را 92 بر 88 برد.



در حالی که تمام دقایق بازی با نتیجه بسیار نزدیکی دنبال می شد و سن آنتونیو تنها 2 امتیاز بیشتر از قهرمان کنفرانس شرق داشت، "تونی پارکر" شوت سرنوشت سازی را در حالتی نا متعادل زد که به گل تبدیل شد و اختلاف را به چهار امتیاز رساند. شوت پارکر در پایان وقت مالکیت توپ زده شد و به همین دلیل، صحنه پرتاب یک بار بازبینی شد اما در نهایت گل مورد قبول قرار گرفت و آمار پارکر به 21 امتیاز رسید.

پارکر هم در این مورد اعتقاد دارد: "ما کمی خوش شانس بودیم. گاهی برای بردن بازی شانس لازم است." البته سن آنتونیو علاوه بر شانس دفاع خوبی هم داشت و به خوبی لبرون را محدود کرد.



تیم دانکن بازیکن سن آنتونیو با این دیدار به گروه "الجین بیلور"، " ای سی گرین" و "جان سالی" پیوست، تنها بازیکنان تاریخ لیگ که در سه دهه متفاوت، فینال لیگ را تجربه کرده اند. سالی تنها بازیکنی است که در سه دهه مختلف قهرمانی لیگ را تجربه کرده است.

11 بازیکن از 15 بازیکن سن آنتونیو برای اولین بار فینال لیگ را تجربه می کردند. دانکن، پارکر، جینوبیلی و مت بونر تنها بازیکنانی هستند که از ترکیب قهرمان سال 2007 در تیم مانده اند.

بازی دوم فینال روز یکشنبه 19 خرداد برگزار می شود./آق




برچسب ها: اسپورز ، میامی ، فینال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار