در راستای تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اهتمام به انتخابات شورای شهر و خلق حماسه سیاسی و همچنین انتخاب نامزد اصلح، سامانه معرفی نامزدهای شورای اسلامی شهر مشهد توسط پایگاه خبری تحلیلی صبح توس راه اندازی شد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، سامانه معرفی نامزدهای شورای اسلامی مشهد با هدف معرفی هرچه بهتر و دقیق تر کاندیداهای شورای شهر مشهد برای انتخاب نامزد اصلح راه اندازی گردیده است.

این سامانه که به همت پایگاه خبری تحلیلی صبح توس راه اندازی گردیده، برآن است تا بتواند ضمن ارائه اطلاعات شفاف و دقیق از زندگی نامه، دیدگاه ها و برنامه های نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد، زمینه انتخاب آگاهانه و اصلح و حضور حداکثری را برای مردم این شهر فراهم سازد.

همچنین در این سامانه به دلیل اهمیت گرایش های سیاسی، امکان شناسایی نامزدها بر اساس گرایش سیاسی (اصولگرا، اصلاح طلب، مستقل) و ائتلاف های حاضر در انتخابات به تفکیک هر نامزد فراهم شده است.

شایان ذکر است از آنجایی که اطلاع رسانی صحیح و دقیق وظیفه اصلی اصحاب رسانه بوده و می باشد کلیه اطلاعات ثبت شده توسط نامزدها بدون هیچ کم و کاستی (با رعایت ضوابط و قوانین مطبوعات جمهوری اسلامی ایران) در این پایگاه نشر داده خواهد شد و پایگاه خبری تحلیلی صبح توس هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای ثبت شده توسط نامزدها را ندارد .

گفتنی است نامزدهای شورای اسلامی شهر مشهد می بایست از طریق رمز دریافتی از سامانه پیامک صبح توس (20001180) نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم حداکثر تاساعت 24 مورخ 20 خردادماه اقدام نمایند./س


برچسب ها: مقام ، معظم ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.