جانشین رئیس پلیس راه کشور از ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد.

سرهنگ البرزی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در خصوص آخرین اخبار دریافتی در خصوص وضعیت ترافیکی در محور کرج چالوس ، از شمال به جنوب ، محور هراز تونل شماره یک ، دو ، پنجاه و در محدوده نارنجستان به سمت تهران و در محور رشت –قزوین در محدوده منجیل – رودبار ترافیک سنگین گزارش شده است.
وی در خاتمه اظهار داشت: در محور فیروزکوه وکرج –قزوین ترافیک نیمه سنگین و در سایر محورها و راههای کشور ترافیک عادی و روان است.
سرهنگ شریفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران درتشریح خبر فوق افزود: با توجه به بار برگشت مسافران از ساعت 12 تا 24 امروز از میدان امیر کبیر به سمت شمال در محور کرج –چالوس مسیر بسته و تردد وسایل نقلیه از این مسیر ممنوع است.
وی در خاتمه بیان کرد: از ساعت 15 تردد کلیه وسایل نقلیه از دزدبن 15 کیلومتری بالای مرزن آباد به سمت کرج تا ساعت 24 به صورت یکطرفه صورت می گیرد.

*ترافیک سنگین در محور کرج – چالوس

سرهنگ سلبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس آخرین گزارش دریافتی وضعیت ترافیکی در محور کرج – چالوس در محدوده مرزن آباد و محور هراز در محدوده تونل های 1، 2 ، 3 و محدوده راهی بلده و در محور رشت – قزوین در محدوده ، منجیل رودبار سنگین است.
وی در خاتمه بیان کرد: در محور کرج – چالوس درمحدوده ديزين پل زنگوله، سیاه بیشه ، محور هراز در محدوده تونل تکاور 2، تونل توانا، منظریه و بلور به سمت امامزداه ما شهر و باند جنوبی آزاد راه قزوین به سمت کرج ترافیک نیمه سنگین و در سایر محور ها و راههای کشور ترافیک عادی و روان است./ف
برچسب ها: هراز ، تونل ، تکاور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار