سفر لاريجاني به مناطق زلزله‌زده "بشاگرد"، تمديد مهلت رسيدگي به شكايات داوطلبان انتخابات شوراها، بررسي ایرادات لایحه بودجه 92 در کمیسیون تلفیق، مهم‌ترين عناوين اخبار هفته گذشته مجلس بود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، عناوين مهمي که در هفته گذشته در مجلس گذشت به شرح ذيل است:


لاريجاني: رئیس‌جمهورآینده با استفاده ازهمه‌ قابلیت‌ها روابط خارجی را بهبود بخشد

رئیس مجلس با بیان اینکه ناشران و فرهنگیان در حوزه نشر باید به موضوعات دینی، فرهنگی و اصولی توجه کنند، گفت: رئیس‌جمهور آینده نیز باید از ظرفیت‌های سیاسی‌ و فرهنگی کشور استفاده کند.

 
رئيس مجلس به بشاگرد رفت

رئيس مجلس شوراي اسلامي به منظور بازديد از مناطق زلزله‌زده بشاگرد به استان هرمزگان سفر کرد.
 

دلهاي مردم از هوشياري تاريخي شوراي نگهبان، آرامشي الهي گرفت

215 نماينده مجلس با ارسال نامه‌اي به شوراي نگهبان، از فقهاي عادل و حقوق‌دان‌هاي شوراي نگهبان در احراز صلاحيت نامزدها در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تشكر نمودند.

 
رقابت صحیح و حضور حماسی مردم در انتخابات به اقتدار ملی نظام می‌افزاید

فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای با بيان اينكه ملت ایران با بصیرت و پیروی از رهبری فرزانه خویش، از تمامی فتنه‌ها و جریان‌های انحرافی عبور کرده‌اند، تاكيد كرد: اکنون همه معتقدین به انقلاب اسلامی باید برای تحقق حماسه سیاسی در 24 خرداد ماه و پس از آن برای تجلی حماسه اقتصادی، رفع مشکلات مردم و برون‌رفت از معضلات، همه‌جانبه مشارکت کنند.

 
مهلت رسيدگي به شكايات داوطلبان انتخابات شوراها تمديد شد

هيئت مرکزي نظارت بر انتخابات چهارمين دوره شوراهاي اسلامي کشور ، مهلت رسيدگي به شکايات داوطلبان انتخابات شوراها را تا ساعت 24 روز چهاردهم خرداد تمديد کرد.

 
لاريجاني درگذشت آیت‌الله " سید جلال الدین طاهری اصفهانی" را تسليت گفت

رئيس مجلس شوراي اسلامي با صدور پيامي درگذشت آیت‌الله " سید جلال الدین طاهری اصفهانی" را تسليت گفت.
 

نمايندگان در جلسه علني روز يکشنبه لايحه بودجه را بررسي خواهند کرد

عضو هيئت رئيسه مجلس گفت: کميسيون تلفيق شنبه هفته آينه لايحه بودجه را بررسي و روز يکشنبه نيز اين لايحه در صحن علني بررسي خواهد شد.

پرونده هسته‌اي را زماني تحويل گرفتم که زنجيره توليد سوخت نبود و UCF اصفهان تعطيل بود + صوت

آنها اذعان داشتند که شما چند هفته‌اي تعليق هسته‌اي داشته باشيد و ما نيز مسائل آژانس را طوري پيش مي‌بريم که شما داراي دانش هسته‌اي شويد. بحث‌ها ادامه پيدا کرد و سرانجام آن شد که جريان به تعليق کامل رسيده بود، UCF اصفهان تعطيل شده و زنجيره‌اي براي توليد وجود نداشت. اينها تمام شرايطي بود که بنده در هنگام قبول مسئوليت پرونده‌ هسته‌اي با آن روبرو شدم.


ایرادات لایحه بودجه 92، شنبه در کمیسیون تلفیق بررسی می‌شود

نايب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: ایرادات شورای نگهبان به لايحه بودجه سال 92 كل كشور در جلسه روز شنبه (۱8 خرداد) کمیسیون تلفیق مجلس مورد بررسی و اصلاح قرار خواهد گرفت.


انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار