رئیس انجمن صنفی پیمانکاران استان تهران با بیان اینکه ۵۰ درصد شهر تهران دارای بافت فرسوده است گفت:طرح تولید پراکنده مسکن به شهرداری ارائه شده و در حال تهیه ساز و کارهای آن هستیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران حمید رضا سیفی در  نشست خبری امروز خود با بیان  اینکه ۵۰ درصد شهر تهران دارای بافت فرسوده است، گفت:طرح تولید پراکنده مسکن به شهرداری ارائه شده و در حال تهیه ساز و کارهای آن هستیم .

وی در ادامه افزود: با وجود تمام تلاش هایی که اعضای شورای شهر ، فرایند شورای شهر تاکنون یک فرایند شورای شهرداری بوده است.

سیفی  با اشاره به اینکه  پشتوانه ائتلاف اصناف و تشکل های صنفی 230 اتحادیه است افزود:  این تشکل ها می توانند امکان تحولات اقتصادی را در کشور میسر کنند.

وی ادامه داد:اگر انتظار تحول و حماسه سیاسی و اقتصادی را در کشور داشته باشیم، باید افرادی را در شورای شهر انتخاب کنیم که با مسیر تحولات اقتصادی در بخش خصوصی آشنا باشند.

وی با بیان اینکه بدون حضور تشکل های صنفی و اصناف نمی شود، انتظار تحولات اقتصادی و اجتماعی داشت تاکید کرد:25 درصد اشتغال کشور در استان تهران شکل می گیرد اما سوال اینجاست که آیا می توان در زمان تصمیم گیری این افراد را که ایجاد شغل می کنند نادیده گرفت.

 سیفی به تصمیم گیریهای حوزه بخش مسکن اشاره کرد و گفت:باید مدیریت شهری در بخش مسکن برای دهک های 3 و 4 و 7 تا 8 وارد عمل شود و به عنوان مثال بخش خصوصی را در احیای بافت فرسوده و خانه دار کردن مردم تقویت کند.

رئیس انجمن صنفی پیمانکاران استان تهران ادامه داد:برای سرعت دادن به احیای بافت فرسوده طرح تولید پراکنده مسکن در بافت فرسوده را به شهرداری ارائه کرده ایم تا پیمانکاران و بخش خصوصی به طور مشخص وارد شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار