يك رواني خطرناك كه تصور مي‌كرد روانپزشك است وقتي مي‌خواست بيماري را در خيابان درمان كند دستگير شد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،وضعيت غيرعادي بيماري كه اين مرد در حال مداوايش بود و پافشاري‌هاي عجيب وي متخصصان اورژانس را مشكوك كرد.به گفته ماموران اورژانس، درحالي كه آن‌ها براي مداواي زن جواني كه همراه پسر چهارساله‌اش به پارك آمده و دچار حالت غيرعادي شده به پارك اعزام شدند، مردي را بالاي سر بيمار ديدند كه خود را پزشك اين زن معرفي كرده و اصرار داشت كه به درمان خود ادامه دهد.

اين مرد 38 ساله به نام «توسن» در برابر ماموران اورژانس ادعا كرد كه يك روانپزشك معتبر است و از شش ماه پيش تاكنون به مداواي مشكلات رواني اين زن مشغول است و هر روز برايش دارو و قرص تجويز مي‌كند اما امروز وقتي طبق معمول براي ورزش و پياده‌روي به پارك آمده با بيمارش مواجه شده كه حال خوبي ندارد و به دليل نخوردن قرص‌هايش به درخت‌هاي پارك خورده و به همين دليل نيز وظيفه خود دانسته كه به بيمارش كمك كند.

ماموران اورژانس وقتي مدارك و نظام پزشكي روانپزشك قلابي را از وي خواستند پاسخ داد مدركي ندارد چون درسش را در سال پنجم دانشگاه رها كرده اما حدود شش سال است كه در بيمارستان كار مي‌كند و يك پزشك سرشناس است، چون تجربه كافي دارد به زودي نيز نظام پزشكي‌اش را دريافت مي‌كند.ماموران اورژانس با شنيدن اين ادعاهاي بي‌اساس و بطري مشكوكي كه در دست پزشك قلابي بود موضوع را به پليس اطلاع دادند و ماموران با اعزام به پارك روانپزشك مرموز را دستگير كرده و بطري را تحت بررسي گرفتند.

وقتي توسن به دادسراي شميرانات رفت و در برابر بازپرس پرونده ايستاد، گفت: من يك روانپزشك هستم و بيماران زيادي دارم كه آن‌ها را درمان كرده‌ام و علت بد شدن حال اين بيمار نخوردن قرص‌هايش بوده و اگر متخصصان اورژانس اجازه مي‌دادند وي را مداوا مي‌كردم.

وي درباره مايع داخل بطري گفت: اين شربت را خودم درست مي‌كنم و حاوي آبليمو، آب آلبالو، نعناع و يك اسانس انگليسي است كه بسيار مفيد بوده و من هميشه هنگام ورزش و پياده‌روي از آن مي‌نوشم تا سرحال شوم.

زن 30 ساله نيز در برابر بازپرس گفت: من تاكنون اين مرد را نديده بودم و آن روز در پارك وقتي ديدم در حال روانكاوي يك زن است به او اعتماد كردم و پسرم را كه گاهي پرخاشگري مي‌كند به وي نشان دادم تا معاينه‌اش كند اما اين مرد مقداري از شربتي كه در دست داشت به من داد و گفت اين شربت خيلي مفيد و مقوي است و مشكلات رواني خودت را نيز برطرف مي‌كند.

 من نيز وقتي از آن شربت خوردم ديگر هيچ‌چيزي نفهميدم و بيهوش روي زمين افتادم، اما با اين حال شكايتي از اين مرد ندارم. بازپرس پرونده با شنيدن ادعاهاي روانپزشك قلابي وي را به پزشك قانوني معرفي كرد تا سلامت رواني‌اش را تحت بررسي قرار دهد.بنابر اين گزارش، متخصصان پزشكي قانوني نيز اعلام ‌كردند اين مرد مبتلا به اختلال خلقي شديد و علائم هذياني است و به دليل خطرناك بودن بايد سريع‌تر در يك مركز رواني بستري شود.بدين ترتيب، بازپرس پرونده نيز دستور بستري شدن اين روانپزشك قلابي را در يك بيمارستان رواني صادر كرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار