سرمربي تيم ملي بوكس جوانان گفت: پيشنهاد شده تا در كادر فني تيم ملي بوكس بزرگسالان حضور داشته باشم و خودم نيز به اين همكاري علاقه مندم.

اكبر احدي، سرمربي تيم ملي بوكس جوانان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: اردوي تيم ملي جوانان بوكس از روز 25 خرداد ماه آغاز مي شود كه از 22 مشت زن جوان براي شركت در آ‌ن دعوت بعمل آورده ايم.

وي افزود: تا روز 28 مرداد كه مسابقات نوجوانان آسياست اردوهاي مرتبي خواهيم داشت و سپس جوانان را براي رقابت هاي جهاني بلغارستان آماده مي كنيم كه به احتمال فراوان اين مسابقات براي
كسب سهميه المپيك برگزار خواهد شد.

احدي افزود: عدم برگزاري مسابقات مرتب و سلسله وار بدون شك آمادگي مشت زنان را پايين مي آورد، اما خوشبختانه در تيم ملي جوانان زمان كمي تا مسابقات نداريم.

احدي تصريح كرد: در اين مدت تمام تلاش خود را بكار مي بنديم تا با برنامه ريزي هر چه بهتر خود را به آمادگي كامل برسانيم.

وي بيان داشت: در اردوي تيم ملي بوكس بزرگسالان چهار مشت زن از تيم ملي جوانان نيز دعوت شده بودند كه البته عليرغم عملكرد خوبشان به علت مشغله تحصيلي اردو را ترك كردند و به مسابقات آسيايي نيز اعزام نخواهند شد.

** علاقه دارم با تيم ملي بزرگسالان كار كنم

احدي، در خصوص پيشنهاد ارائه شده براي همكاري با بزرگسالان بيان داشت: پيشنهاد شده است تا همكاري هايي با كادر فني تيم ملي بوكس بزرگسالان داشته باشم، هر مربي دوست دارد تا با بزرگسالان كار كند و من هم به اين همكاري علاقه مندم كه البته تصميم گيري در اين خصوص پس از بازگشت تيم از مسابقات آسيايي انجام مي شود.

وي در پايان در مورد اعزام مربيان دو ستاره به كلاس هاي درجه يك مربيگري خاطرنشان كرد: قرار شده است كه يك دوره كلاس مربيگري درجه يك در اردن برگزار شود كه مربيان دو ستاره مي توانند با هزينه شخصي خودشان در اين كلاس ها شركت كنند كه من هم مثل ديگران با هزينه شخصي به اين كلاس ها مي روم./آق

برچسب ها: احدی ، بوکس ، اردو ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار