ایسوس که از یکی دو سال پیش شروع به ساخت سخت افزارهای جالب و ترکیبی مانند رده تبلت های ترنسفورمر کرده بود، این بار ترکیبی از دو سیستم عامل را در یک مجموعه گردآوری کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، ایسوس با دست پر به نمایشگاه Computex آمده است، یکی دیگر از محصولات جالبی که توسط این کمپانی معرفی شد، یک لپ تاپ ترکیبی به نام Trio Transformer Book می باشد که دارای یک داک کیبورد و سیستم عامل ویندوز 8 ماکروسافت و اندروید جیلی بین گوگل می باشد.


قابل ذکر است که مهمترین ویژگی این محصول استفاده از دو سیستم عامل ویندوز و اندروید برای اولین بار دنیا بر روی یک محصول می باشد.


ایسوس علاوه بر استفاده از دو سیستم عامل ویندوز و اندروید از دو پردازنده و دو باتری مجزا برای اجرای هر کدام از سیستم عامل ها استفاده کرده است، به طوری که کاربر برای استفاده از ویندوز 8 یک پردازنده Core i7 به همراه یک باتری 33Wh و برای استفاده از اندروید یک پردازنده Intel Atom Z2580 دو هسته ای به همراه یک باتری 19Wh در اختیار دارد.


در بخش حافظه نیز 1 ترابایت هارد در درون داک کیبورد قرار دارد و 64 گیگابایت حافظه از نوع فلش در درون خود تبلت. قیمت این محصول هنوز مشخص نشده است اما از سه ماه سوم سال جاري میلادی در دسترس خواهد بود.





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار