با توجه به سياست كلي كشور جهت احراز رتبه برتر علمي در منطقه يكي از گامهاي اساسي بهره گيري از پتانسيلهاي بالقوه پژوهشهاي دانشجويي است كه قطعا مي تواند ، كشور را به هدف مرجعيت علمي در منطقه نزديك كند.

محسن شمسی استادیار دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک در گفتگو با خبرنگار گروه علمي باشگاه خبرنگاران افزود: مهمترين هدف از تربيت دانشجويان كارشناسى بهداشت عمومى ايجاد توانمندي لازم در آنان جهت جمع آوري، تفسير و استفاده از داده هاي بهداشتي در جهت رفع مشكلات بومي و منطقه اي است.

وی گفت: با يك مديريت و رهبري آموزشي صحيح و تغيير در شيوه اموزش كاراموزي در عرصه و ارايه هدفمند مي توان ضمن اصلاح ذهنيت نادرست بسياري از دانشجويان در خصوص اين دوره اين ذهنيت غلط را به يك موقعيت طلايي تبديل نمود كه منجر به افزايش كارايي دانشجويان در كاراموزي گردد.

استادیار دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: از طرفي با توجه به سياست كلي كشور جهت احراز رتبه برتر علمي در منطقه يكي از گامهاي اساسي بهره گيري از پتانسيلهاي بالقوه پژوهشهاي دانشجويي است كه قطعا مي تواند ، كشور را به هدف مرجعيت علمي در منطقه نزديك كند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار