نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: امیدواریم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، انتخاباتی شورانگیز داشته باشیم که بتواند نماد خداباوری، خودباوری و مردم‌باوری باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت‌پور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت:‌ یکی از مهمترین نکاتی که رهبری به کاندیداها فرمودند این بود که کاندیدا‌ها قول‌هایی که قابل اجرا نیست به مردم ندهند.
وی افزود: کاندیدا‌ها باید بر اساس توانایی و ابزارهایی که در دست دارند وعده‌های خود را تنظیم کنند و طبق فرموده رهبری اینگونه نشود که وقتی چهار سال بعد نوار صحبت‌های خود را می‌شوند شرمنده مردم شوند. همچنین موضوع سیاه‌نمایی نکردن، از تاکیدات رهبری بود؛ چراکه قطعا به هر شکل و با هر ضعف و قوتی در طول ۳۰ سال گذشته فعالیت‌های زیادی صورت گرفته است.
نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این صحبت‌ها ممکن است آخرین صحبت‌های رهبری تا پیش از انتخابات باشد و حاوی مهترین موضوعات و فرمایشات ایشان درباره انتخابات بوده است که باید نصب‌العین کاندیدا‌ها قرار گیرد و در حوزه مسائل خارجی نیز همانطور که رهبری فرموده‌اند، باید با اقتدار و اتکا به نظام و مردم حرکت کرد و رییس‌جمهور نیز باید مجری مصوبات شورای امنیت ملی باشد که این مصوبات نیز جز با تایید رهبری به تصویب نخواهد رسید/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.