رئیس فدراسیون جودوی کشورمان گفت: یکی از اهداف مهم ما از برگزاری رقابتهای مختلف داخلی،بالا بردن سطح عمومی جودو کاران است.

محمد علی رستگار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری تورهای استعداد یابی در سطح کشور، اذعان داشت: در برنامه های فدراسیون جودو گنجانده شده است که با شناسایی جودوکاران و استعدادهای مختلف در سطح کشور، بهترین نیروهای جوان خود را  برای عملکرد هرچه بهتر و مدال آوری در المپیک های 2016 و 2020 به کار گیریم.
 
 وی ادامه داد: یکی از برنامه هایی که برای شناسایی استعدادهای جوان جودو تدارک دیده ایم، برگزاری رقابتهای جایزه بزرگ جودو در چند مرحله است که اولین دور  آن  از 30 خرداد ماه کلید می خورد و برگزاری این پیکارها با همت بسیج و همکاری فدراسیون بوده است.
 
 رئیس فدراسیون جودو تاکید کرد: برنامه های مسابقات داخلی و استعدادیابی ادامه خواهد داشت و تمام تلاش ما این است که با برگزاری تعداد بیشتر مسابقات سطح عمومی جودو کاران را بالا ببریم.
 
 وی در خصوص اعزامهای برون مرزی جودوکاران گفت: با توجه به توان مالی فدراسیون، ما نمی توانیم به تمامی رقابتها و تورنمنت های بین المللی که در هر ماه برگزار می شود اعزام شویم اما سعی می کنیم برای اینکه رنکینگ ملی پوشان کشورمان افت نکند آنها را به مسابقاتی که از نظر کیفیت مهم هستند بفرستیم تا برای مسابقات قهرمانی جهان و آسیایی نیز آماده باشند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار