مدير طرح و برنامه و امور استان‌هاي بنياد فرهنگي حضرت موعود گفت: نه گفتن و اجتناب از محيط‌هاي آلوده و فاسد نتايج مثبت فراواني دارد که مهم‌ترين آن صيانت از حريم ديني است.

مسعود دريس در گفتگو باشگاه خبرنگاران معارف باشگاه خبرنگاران، گفت: يکي از روش‌هايي که مي‌توان با الهام از سخنان و روايات اهل بيت براي مقابله با فتنه‌هاي اين دوران و مهارت‌هاي زندگي در آخرالزمان کسب کرد روش نه گفتن و اجتناب است.
وي تصريح کرد: نه گفتن و اجتناب به افراد، افکار و جريانات و محيط‌هاي نامناسب و آلوده به رشد موفقيت‌هاي مثبت انسان مي‌شود و آثار فراوان مثبتي در فرد و جامعه مي‌گذارد.
وي در خصوص آثار مثبت ناشي از تقويت اين روش مهارتي در انسان اظهار داشت: مديريت زمان و به دست آوردن و ذخيره‌سازي زمان که امروزه دست و پا گير هدف و نهايت زندگي انسان شده، فراهم آمدن فرصت‌هاي بسيار براي برنامه‌ريزي و رسيدن به اهداف مهم زندگي، سلامت روح و روان افراد از آلودگي‌هايي که با فطرت و نهان آدمي ناسازگار است از جمله آثار مثبت ؟؟ است.
وي در پايان بيان داشت: عدم عقوبت آخروي و مصونيت از خشم و غصب الهي، صيانت از حريم ديني و اخلاقي فرد از ديگر آثار مثبت نه گفتن به افراد و جريانات آلوده و نامناسب است./ف
برچسب ها: فتنه ، مهارت ، جریانات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار