در روزهای پرکار فصل نقل و انتقالات که مربیان تیم های لیگ برتری مشخص می شوند شاید این پر افتخار ترین سر مربی لیگ برتر باشد که علیرغم بالا بردن جام قهرمانی، حضورش در استقلال برای فصل بعد قطعی نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امسال جام قهرمانی لیگ برتر بالای سر تیمی رفت که سر مربی اش پر افتخار ترین سر مربی لیگ است.

اما این روزها شاید استقلال یکی از پر حاشیه ترین تیمهای لیگ برتر است که هنوز وضعیت مدیر عاملی اش نیز مشخص نیست.

با این حساب اگرچه وضعیت سر مربیگری قلعه نوی بصورت رسمی مشخص نیست اما بعید به نظر می رسد درحال حاضر تیمی در لیگ باشد که امیر بخواهد و بتواند به آن برود.

سر مربی تیم ها مشخص شده است و خیلی ها از آن ها به زودی استارت کار خود را هم می زنند. بصورت کلی این آخر فصل های امیر قلعه نویی حکایت جالبی دارد . حکایتی از موفقیت ها و سپس هیجانات رسانه ها برای اینکه بدانند ژنرال کدام تیم را بر می گزیند.

قلعه نویی شاید ویترینی از رکوردهای مختلف را دارد. ویترینی که کسی در لیگ برتر موفق به داشتن آن نشده است . امیر رکوردار تعداد قهرمانی در لیگ برتر است. همین قهرمانی با دو تیم مختلف در لیگ از او چهره ای ساخته که نشان میدهد در هر جا که حضور داشته باشد توانایی هایش را به نمایش می گذارد.

قهرمانی متوالی وی با طلائی پوشان اصفهانی رکوردی جالب از وی بر جا گذاشته است. پر افتخار ترین مربی تمام ادوار لیگ حالا امسال هم تیمش را قهرمان  لیگ کرد و هم سهمیه آسیایی کسب کرد و کار سختی در پیش دارد. البته ژنرال نشان داده است که همیشه مرد روزهای سخت است.

در سال 90  قلعه نویی سپاهان را برای دومین بار قهرمان لیگ برتر کرده بود. وي در خرداد 91 پس از اینکه نائب قهرمانی را با تراکتور سازی تبریز تجربه کرد و سپس به استقلال بازگشت تا دوباره شاگردانش فاتح جام در لیگ برتر باشند.

این شاید عادت استقلالی های پر حاشیه  باشد که در روزهایی که باید آرامش داشته باشند و با همین آرامش به انتخاب بهترین گزینه ها در فصل نقل و انتقالات بپردازند اسیر همین حاشیه های مدیریتی می شوند.

سر مربی استقلال البته درگذشته هم نشان داد که توانایی خوبی برای کم کردن حاشیه ها دارد.

حالا همین سر مربی موفق شرایطی نا معلوم دارد. برخی مشکلات موجود در استقلال که بیشتر آن ها مربوط به همین بحث خصوصی نبودن باشگاه و مشکلات مالی است  استقلال را به حاشیه می برد.

حالا باید منتظر ماند و دید پر جام ترین مربی لیگ امسال باز هم سکان هدایت تیم اول جدول را به عهده می گیرد و این تیم از لیگ سیزدهم نیز از عنوان قهرمانی اش دفاع می کند یا خیر و سر نوشتش در لیگ قهرمانان آسیا به چه صورت خواهد بود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار