مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: برنامه کافه انتخابات با هدف ایجاد شور و نشاط سیاسی و ایجاد فضای آزاد اندیشی در دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حامد رومی در ارتباط با طرح کافه انتخابات اظهار کرد: کافه انتخابات ایده‌ای برای فعالیت‌های انتخاباتی بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد است که با محوریت گفتگوهای دانشجویی طراحی شده است.

وی اهداف اصلی کافه انتخابات را سه مورد دانست و گفت: شکستن فضای رخوت دانشگاه و ایجاد شور و نشاط سیاسی، ایجاد فضای آزاد اندیشی در دانشگاه و فراهم کردن بستری برای گفتمان‌سازی از اهداف برگزاری این برنامه است.

رومی افزود: کافه انتخابات می‌تواند محلی برای تمام فعالیت‌های انتخاباتی باشد؛ به این معنی که تمامی برنامه‌ها می‌تواند حول این کافه تعریف و اجرا شود.

کافه انتخابات محوطه‌ای دائمی و اختصاصی در صحن دانشگاه است که می‌خواهیم آن را به عنوان پاتوقی برای طرح مباحث انتخاباتی ایجاد کنیم؛ به عبارت دیگر فضایی دائمی در جایی از دانشگاه که در دید عموم دانشجویان باشد و محلی شود تا تمامی دانشجویان بتوانند به آن جا بیایند و در برنامه‌ها حضوری فعال داشته باشند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی اضافه کرد: کافه انتخابات نوعی از برنامه‌های آزاداندیشی است که با اقتضائات موضوع انتخابات هماهنگ شده است و هر روز از ساعت 12 تا 14 و 17 تا 19 واقع در درب شمالی پذیرای حضور دانشجویان است.


برچسب ها: مسئول ، بسیج ، دانشجویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.