جشنواره سراسری رسانه‌های دیجیتال با عنوان "معمار انقلاب" در تبریز برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،جشنواره یاد شده با هدف فراگیرسازی اندیشه‌ها و آرمان‌های ناب حضرت امام خمینی (ره) ،‌تبیین و ترویج و نهادینه کردن اندیشه‌های دینی و سیاسی حضرت امام (ره) و تبیین ظرفیتها و روش‌شناسی فن‌آوری‌های دیجیتال در ترویج سیره‌ی آن حضرت با استفاده از ابزارهای نوین فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

تولید محتوای دیجیتال در رابطه با سیره و اندیشه‌های حضرت امام (ره)، و فراهم نمودن بستری مناسب برای شکوفایی استعدادهای جوانان در زمینه استفاده از تکنولوژیهای جدید در عرصه فعالیتهای دینی و سیاسی و جهت‌دهی به فرهنگ وبلاگ نویسی و وارد کردن مفاهیم ارزشی به فضای وبلاگ‌ها از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

این جشنواره در بخش رقابتی شامل وب‌سایت، وبلاگ متنی،‌فتوبلاگ، پادکست و ودکست و در بخش حمایتی شامل نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای، کتاب صوتی، بازیهای رایانه‌ای، انیمیشن کوتاه و محتوای تلفن همراه است.

همچنین بخش ویژه این جشنواره در موضوعات عفاف و حجاب، نماز و نیایش، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، حماسیه سیاسی و حماسه اقتصادی، پدافند غیرعامل در حوزه فرهنگ، دفاع مقدس و قیام پانزده خرداد است.

براساس این گزارش علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا سی‌ام تیرماه جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در تبریز، خیابان امام خمینی ، نرسیده به چهارراه آبرسان،‌اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، واحد فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال ارسال نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 3362363 0411 تماس حاصل نموده و یا به آدرس اینترنتی www.memareengelab.com مراجعه نمایند.

گفتنی است :این جشنواره توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با همکاری دانشگاه تبریز، کانون فرهنگ هنر و ادب آذربایجان‌شرقی، مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)، سازمان اسناد و کتابخانه ملی مدیریت شمالغرب کشور، استانداری آذربایجان‌شرقی و کانون فرهنگی هنری محراب اندیشه تبریز، نیمه‌ی دوم شهریورماه 1392 در تبریز برگزار می‌شود/س

 

برچسب ها: جشنواره ، سراسری ، معمار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.