کارخانه ' زاگرس' واحد تولید قند و شکر در شهرک صنعتی اشنویه با حضور فرماندار، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولین این شهرستان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه در آیین راه اندازی واحد تولید قند و شکر زاگرس گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت یک هزار و 823 متر مربع و زیر بنای 810 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 300 میلیون ریال آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه این کارخانه دارای ظرفیت تولید سالانه 5 هزار و 200 تن قند و شکر است افزود: برای راه اندازی آن 2 میلیارد و 300 میلیون ریال از تسهیلات بانکی استفاده شده و 500 میلیون ریال آن سرمایه گذاری شخصی است.

وی اضافه کرد: این واحد تولیدی ظرفیت تولید روزانه 15 تن قند کله و شکسته را دارد و برای 18 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

مراد امیر پور انواع قندهای اسانس دار، قند پرسی شکسته شده، قند شکسته کله و شکر در بسته بندی های مختلف را از محصولات تولیدی این کارخانه عنوان کرد.

بگفته وی در صورت فعالیت کامل، واحد تولید قند زاگرس قادر به تولید و بسته بندی انواع قند و شکر از اوزان 200 گرمی تا 10 کیلوگرمی خواهد بود.

رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت اشنویه تصریح کرد: قند پرسی تولیدی این واحد بدون اضافه کردن هیچ نوع ماده سفید کننده و به شکل طبیعی قدمی بزرگ در سالم سازی مواد غذایی برداشته است.

وی با بیان اینکه به دلیل کیفیت بالا و تنوع بسته بندی امکان صدور محصولات تولیدی به کشورهای عراق، ترکیه، ارمنستان و جمهوری آذربایجان وجود دارد خاطر نشان کرد: این واحد با دریافت انواع سفارشات، بدون محدودیت نوع بسته بندی و محصول تولیدی گامی بزرگ را در راستای تحقق شعار حماسه اقتصادی برداشته است./س

برچسب ها: زاگرس ، کارخانه ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.