رئیس باغ کتاب تهران همسویی با ولی فقیه و افق گرایی برای ایجاد تناسب بین کارهای موجود و هدف های دراز مدت را از معیارهای مهم رئیس جمهور مطرح کرد.

علی اکبر اشعری رئیس باغ کتاب تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران در رابطه با سمت و سوی گفتمان های کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: فرهنگ دو بخش عمده دارد یکی فرهنگ زیر بنای توسعه و دیگری تولیدات فرهنگی است که در هیچ کدام از این موارد صحبت از سوی نامزدها صحبت نشد.
 
وی ادامه داد: مسئله مهمی که برای من به عنوان یک شخصیت فرهنگی مهم است و معیار بالای انتخابم این است که این کاندیدها تا چه اندازه مسایل و مشکلات فرهنگ را می دانند و تا چه اندازه به این امور می پردازند.
 
اشعری افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی فرهنگ در کشور است و با توجه به این قضیه تاکنون صحبتی در رابطه با آن و فعالیت های فرهنگی نشده است.
 
رئیس باغ کتاب تهران با اشاره به تبلیغات رسانه ای عنوان کرد: هر چند اطراف و اتلاف منابع طبیعی و میلیاردها تومان کاغذ برای تبلیغات کار درستی نیست ولی وضعیت تبلیغاتی هم اکنون هم که حتی هیچ کاغذ یا بیلبورد تبلیغاتی در اختيار کاندیداها براي ارائه تبليغات به مردم وجود ندارد بسیار نکته منفی تلقی می شود چرا که تبلیغات نباید فقط رسانه ای باشد.
 
وی با اشاره به معیارهای خود برای انتخاب رئیس جمهور گفت: همسویی با ولی فقیه به عنوان رکن اصلی نگاه تحولی برای فرار از عقب ماندیگها و افق گرایی برای ایجاد متناسب بین کارهای موجود و هدف های دراز مدت از معیارهای مهم برای انتخاب رئیس جمهور می دانم.
 
وی با اشاره به پیشبرد اهداف کاندیدها در جهت مسئولیت هایشان در صورت انتخاب شدن گفت: بعضی نامزدها کار اجرایی انجام نداده اند و فقط در زمینه ستادی فعالیت نموده اند و برخی نیز مدت هاست که از اجرائیات دور بودند که این با توجه به تغییرات اجتماعی زمانی کن است کار را سخت نماید./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.