سونی موبایل در تلاش است تا با ارائه محصولات متنوع، در تمامی بخش های بازار دیوایس های را برای ارائه داشته باشد. تا تمامی کاربران با سلیقه های مختلف و البته توانایی های مالی گوناگون بتوانند در میان محصولات سونی، اسمارت فون مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، Xperia M نام جدیدترین اسمارت فون معرفی شده توسط سونی موبایل می باشد، که با توجه به امکانات و مشخصات آن یک اسمارت فون رده متوسط اندرویدی به حساب می آید، سونی از یک صفحه نمایش 4 اینچی TFT با رزولوشن 800 در 480 در این محصول استفاده کرده است.

پردازنده M، 1 گیگاهرتزی 2 هسته ای ساخته کوالکام و از سری اسنپ دراگون S4+ می باشد که به همراه 1 گیگابایت رم و پردازنده ی گرافیک آدرنو 305 وظیفه ی تامین نیروی پردازشی اکسپریا M را برعهده دارد. همچنین سونی در این محصول از یک دوربین 5 مگاپیکسلی به همراه سنسور Exmor RS و قابلیت فیلم برداری P720 به همراه یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی در جلو استفاده کرده است. حافظه ی داخلی دستگاه 4 گیگابایت است که قابلیت پشتیبانی از حافظه های جانبی نیز در آن فراهم شده است.

سونی امکانات ارتباطی خوبی برای M فراهم کرده است، شبکه بیسیم با قابلیت Dual-Band، پشتیبانی از 3G به همراه نسخه 4 و قابلیت NFC امکانات M در این بخش می باشد، سونی در تبلیغات مربوط به اکسپریا M از شعار "Magical One-Touch Function” استفاده کرده است که مربوط به تکنولوژی NFC و اپلیکیشن های توسعه یافته مخصوص اشتراک گذاری می باشد.



نسخه سیستم عامل استفاده شده برروی این محصول اندروید 4.1 جیلی بین به همراه رابط کاربری اختصاصی سونی می باشد.

قرار است محصول جدید سونی در چهار رنگ سفید، مشکی، بنفش و لیمویی در دسترس کاربران قرار گیرد. همچنین سونی نمونه ی از این اسمارت فون را با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان به بازار ارائه خواهد کرد، که تنها تفاوت آن با نمونه اصلی عدم ارائه در رنگ لیمویی است، قرار است محصول جدید سونی در سه ماه سوم سال جاری به بازار جهانی ارائه گردد.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار