امروز صبح در تونل بین ایستگاه‌های مترو آخوتنی ریاد و بیب لیوکیکا لنین به دلیل اتصال کوتاه دو سیم برق با ولتاژ بالا در منطقه 10 متری از قطار آتش گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛به نقل از اسو شیتو پرس، امروز صبح در تونل بین ایستگاه‌های مترو آخوتنی ریاد و بیب لیوکیکا لنین به دلیل اتصال کوتاه دو سیم برق با ولتاژ بالا در منطقه 10 متری از قطار آتش گرفت.به دنبال اين موضوع مردم مجبور شدند بین این دو ایستگاه مترو قطار را ترک کرده و جان خود را نجات دهند.

به دلیل حجم بالای مسافران در فواصل ایستگاه‌های مترو ماموران با استفاده از اضافه کردن 30 دستگاه اتوبوس و 6 اتوبوس برقی و افزایش واگن‌ها در خطوط دیگر مترو مسکو مسافران را جابجا کردند.

همچنین به کلیه مسافرین اطلاع داده شد که این شبکه انتقالی مترو تا اطلاع ثانوی در مرکز مترو کار نمی کند.

به گفته شاهدان عینی ، اين حادثه مشکلاتي را در خيابان‌هاي اصلي مسکو که به ايستگاه مترو ختم مي‌شود به وجود آورده است، به طورري حرکت و تردد را در آن مسير‌ها غير ممکن ساخته است.

همچنين به دلیل نبود خطوط ریلی جمعیت زیادی بلاتکلیف در مقابل ورودی ایستگاه  ایستاده بودند.

بنا بر اين گزارش،درحال حاضر 45 نفر از مسافران درهنگام آتش سوزی نیاز به کمک پزشکی دارند. 7نفر آنها نیز به دلیل استنشاق دود زیاد به بیمارستان انتقال داده شدند.

گفتني است؛ قطار مسکو یکی از مهمترین خطوط ریلی مسکو محسوب می شود و روزانه 7 میلیون نفر را جابجا می کند. تعطیلی این خطوط برای مترو مسکو بسیار غیر معمولی است.

لازم به ذکر است که در حال حاضر قابل اعتماد ترین وسیله حمل و نقل در شهر مسکو مترو روسیه می باشد.


برچسب ها: آتش ، مسکو ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.