رئیس انجمن بیو تکنولوژی ایران گفت:

مسئولان نقش امنیت غذایی مردم در تحریم ها را جدی بگیرند

امنیت و افزایش غذا در تحریم ها باید از سوی مسئولان جدی گرفته شود.

ملبوبی رئیس انجمن بیو تکنولوژی ایران در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران افزود: محصولات ترار یخته که با  توانمندی محققان داخلی کشور تولید شده و می تواند امنیت غذایی کشور را تضمین کند. با کارشکنی مدیران میانی مورد بهره برداری قرار نگرفته است.
 
ملبوبی اظهار داشت : کشوری که نتواند غذای مردم را تولید کند نمی تواند در تحریم ها آنگونه که ممکن است قد علم کند و این در صورتی است که محققان کشور با تولید محصولات تراریخته می توانند پاسخگوی نیاز غذایی مردم باشند.

وی گفت: بهره گیری از فناوری در بیو تکنولوژی می تواند زمینه ساز اشتغال به کار فارغ التحصیلان بیو تکنولوژی ، کشاورزی ، تعداد زیادی از  کشاورزان باشد و مسئولان نباید با فناوری هراسی جلوی رشد و شکوفایی کشور را بگیرند.

وی گفت: چرا غذای ما باید تابع ارز شود؟  چه کسی پاسخگوی ماست؟

وقتی می شود با بیو تکنولوژی کشاورزی پاسخگوی نیاز جامعه بود و وقتی استقلال کشور  در گروه زیست فناوری کشو است نباید مدیران میانی کارشکنی کنند .

رئیس انجمن بیوتکنولوژی در پایان گفت : امیدواریم بجای تهدید کشاورزی و فناوری هراسی از سوی مدیران میانی شاهد امید ،‌ عملکرد مطلوب و حمایت های مادی و معنوی این گروه باشیم تا بتوانیم شاهد سرافرازی ایران اسلامی باشیم ./ع2
برچسب ها: غذا ، تحریم ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار