رئیس هیئت فوتبال قم گفت: مسابقات ليگ به عنوان معرفي و صادر کننده فوتباليست‌هاي مستعد و در واقع موجوديت فوتبال قم از جايگاه و اهميت بسيار بالايي برخوردار است و بايد نسبت به برگزاري مطلوب اين رقابت‌ها در دسته‌ها و رده‌هاي سني مختلف خوب برنامه ريزي کنيم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، وي خاطرنشان کرد: فوتبال امروزه به يک صنعت تبديل شده است و در تمام نقاط دنيا براي تحول در آن برنامه محوري و حرکت مطابق با استانداردهاي روز جزو اصول اساسي قرار دارد، بنابراين حداقل کاري که به منظور توسعه در اين رشته بايد انجام دهيم، اين است که از مدل‌هايي که منجر به پيشرفت در فوتبال دنيا شده است، الگوبرداري کنيم.
بهرامي عنوان داشت: يکي از مهمترين الگوهايي که از ساير نقاط کشور و دنيا بايد براي تحول در فوتبال قم سرلوحه کار قرار دهيم، در مورد نحوه برگزاري رقابت‌هاي ليگ در فوتبال قم است که به همين منظور تحولاتي را از سال جاري در ليگ‌هاي فوتبال قم ايجاد مي‌کنيم.
وي در ادامه به برنامه ريزي براي برگزاري رقابت‌هاي ليگ فوتبال قم در سال جاري اشاره کرد و ياد آور شد: ليگ‌هاي فوتبال در تمام رده‌هاي سني براي ما از اهميت بسيار بالايي برخوردار است و استارت برگزاري آن را همزمان با نيمه شعبان و ميلاد با سعادت منجي عالم بشريت حضرت امام مهدي (عج) خواهيم زد.
رئيس هيئت فوتبال استان قم خاطرنشان کرد: مسابقات ليگ‌هاي فوتبال در قم در رده‌هاي سني نوجوانان، جوانان و اميد و همچنين دسته‌هاي اول و برتر رده سني بزرگسالان به انجام مي‌رسد و البته چندين اعزام تيم‌هاي قمي به مسابقات ليگ باشگاه‌هاي کشور را نيز برنامه ريزي کرده‌ايم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.