معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از چاپ تبلیغات انتخاباتی برای 20 شهر کشور در قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمد خامه یار اظهار داشت: به منظور تسهیل دادن در کار انتخاباتی کاندیداها، با پنج ساعت افزایش کار در روز در خدمت کاندیداها و چاپخانه دارها خواهیم بود و این امر تا زمانی که تبلیغات کاندیداها مجاز باشد ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به قبول سفارشات چاپی در خصوص تبلیغات انتخابات از هشت استان کشور در قم گفت: تاکنون از هشت استان مرکزی، قم، مازندران، تهران، کرمانشاه، آذربایجان غربی، البرز و خوزستان در قالب 20 شهر کشور سفارش چاپی در این استان داشتیم.
معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به تغییر برخی از قوانین تبلیغات اشاره کرد و ابراز داشت: برخی از قوانینی که به چاپخانه‌ها اعلام شد تغییراتی اعمال شده که در پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل به نشانی www.ershadqom.ir آمده است.
معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه با اشاره به اشراف و نظارت کامل این اداره کل بر تبلیغات محیطی در سطح شهر افزود: این اداره کل با توجه به عضویت در کارگروه اجرایی رسیدگی به تخلفات تبلیغات انتخاباتی و همچنین کارگروه ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی، محصولات تبلیغاتی، اخبار نشریات و خبرگزاری‌های استان را به دقت رصد کرده و نتیجه ارزیابی خود را به مراجع ذی صلاح ارسال می‌کند.
وی در پایان ضمن توصیه‌ای به کاندیداها و هواداران آنها ابراز داشت: در طراحی تبلیغات انتخاباتی از مخدوش کردن پرچم جمهوری اسلامی و استفاده ابزاری از تصاویر زنان، کودکان و شخصیت‌های مذهبی باید پرهیز شود./س
برچسب ها: قم ، چاپ ، تبلیغات ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.