نايب‌رئيس هيأت مركزي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در مجلس، با اعلام اين خبر كه اسامي نهايي تائيد‌صلاحيت‌شدگان انتخابات شوراها امروز اعلام مي‌شود، گفت: هيات‌هاي نظارت در سراسر كشور، تبليغات و فعاليت كانديداها را تا روز انتخابات رصد خواهند كرد و در‌صورتي كه خلاف قانون از آنان سرزده باشد هيات نظارت اين اختيار را دارد كه افراد متخطي را رد‌صلاحيت كند.

"احمد امير‌آبادي فراهاني" نماينده مردم قم و نايب‌رئيس هيات مركزي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اعلام نهايي شدن اسامي  تائيد صلاحيت‌شدگان انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، گفت: اسامي نهايي كانديداهاي تائيد و يا رد صلاحيت شده انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا امروز، چهارشنبه (15 خردادماه)، از طريق فرمانداري‌هاي سراسر كشور به كانديداها اعلام خواهد شد.

وي در ادامه افزود: تبليغات كانديداهاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا از 8 صبح روز پنج‌شنبه (16 خردادماه) آغاز و تا 7 روز، يعني 24 ساعت قبل از اخذ آراء، (صبح روز پنج‌شنبه23 خردادماه) ادامه خواهد داشت.

نايب‌رئيس هيأت مركزي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، اظهار داشت: در انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستاي استان تهران، حدود 1500 نفر براي تصاحب كرسي 31 رقابت خواهند كرد.

اميرآبادي فراهاني با تاكيد بر اينكه كانديداهاي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا بايد مر قانون را در تبليغات خود رعايت كنند، گفت:  كانديداها بايد از تخريب رقبا پرهيز كنند و در تبليغات  بر اساس توانمندي‌هاي خود  و آنچه در حيطه اختيارات و وظايف شوراهاست وعده دهند.

وي در خاتمه تاكيد كرد: هيات‌هاي نظارت در سراسر كشور تبليغات و فعاليت كانديداها را تا روز انتخابات رصد خواهند كردو در‌صورتي كه خلاف قانون از آنان سرزده باشد هيات نظارت اين اختيار را دارد كه افراد خاطي را رد‌صلاحيت كند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار