مدیر مرکز پژوهشگاه فرهنگ و معارف قرآن بیان کرد: امام خمینی(ره) با رهبری انقلاب اسلامی ایران سرنوشت بشر را تغییر داد و توانست معادلات سیاسی دنیا از شرق تا غرب را را برهم زند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق یوسفی مقدم ضمن تسلیت سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی تصریح کرد: کسانی که در جمهوری اسلامی محبوبیت پیدا می‌کنند باید بدانند چه جایگاهی اردوگاه اندیشه‌های انقلابی امام دارد و انحرافات را از این اردوگاه یعنی انحراف از مسیر امام و اخلاقیات انسانی الهی امام را شناسایی و تذکر دهند.

وی تاکید کرد: امام خمینی(ره) سرمدار بزرگ ترین انقلابات آزادی خواهانه دنیاست و تغییراتی که امروز در روابط بین المللی شاهد آن هستیم همه و همه تحت تاثیر افکار، دیدگاه‌ها و اندیشه‌های سیاسی انقلابی امام بوده و در آینده نه چندان شاهد تحولاتی بنیادی در جوامع بین الملل و مسلمان خواهیم بود.

مدیر مرکز پژوهشگاه فرهنگ و معارف قرآن افزود: مهم ترین نکته در خصوص شخصیت امام ویژگی‌های اخلاقی، انسانی و الهی ایشان است که توانستند تعریفی جامع از ظلم و عدل ارائه دهد و دنیا را متوجه حکومت‌های ظالمانه و استکباری جهان کرد و اذهان مردم را آگاه کرد.

وی افزود: امام با اندیشه پذیرش ولایت فقیه پا به عرصه انقلاب و رهبری گذاشت و این اندیشه کارسازترین اندیشه سطح دنیا بوده که برگرفته از تعالیم دینی است که با اندیشه‌ها پا به عرصه اجتماع گذاشت و در عرصه قیام چهره ای مهم و مطرح در سطح جهان شد و قیام 15 خرداد را رقم زد../س

برچسب ها: قم ، معادله ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.