مدیران دولتی اراده‌ای مبنی بر بازگشایی خانه سینما در دولت کنونی را ندارند.

"جمال خندان‌" وکیل خانه سینما در خصوص شروع فعالیت این نهاد و جلسه توحیدی و "علی اکبری‌" به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: چندی پیش خبری در جهت شروع فعالیت خانه سینما از سوی "مهدی عظیمی‌میر‌آبادی" در سایت های خبری منتشر شد اما باید بگویم فعالیت خانه سینما تنها در خصوص تشکیل جلسات هیأت مدیره و پیگیری مکاتبات آن در جهت رسیدن به یک نتیجه واحد است و خانه سینما هیچ‌گونه فعالیت فرهنگی را ندارد. 

وی افزود: تا به امروز وزارت ارشاد هیچ‌گونه نظری در خصوص اساسنامه اصلاحیه نداده است و ما همچنان منتظر تاییدیه‌ اساسنامه اصلاح شده توسط هیئت 7 نفره هستیم تا پس از تایید آن، خانه سینما مجمع فوق‌العاده تشکیل دهد و فعالیت مجدد خود را از سر گیرد. 

خندان اظهار داشت: هیئت بازگشایی ظاهرا تعدادی از هنرمندان سینما را به عنوان بررسی مسائل بازگشایی خانه سینما انتخاب کرده اما تا به امروز نامی از آنها برده نشده و حتی هنرمندان حاضر در آن جلسه هم خبری مبنی بر همکاری خود با این نهاد اعلام نکرده است. 

وی خاطرنشان کرد: این گونه بیان شده که در جلسه شنبه خانه سینما به یک جمع‌بندی خوبی رسیده است که طبق گفته "محسن علی‌اکبری" در 10 روز آینده خانه سینما به بازگشایی خواهد رسید اما فکر نمی‌کنم مدیران دولتی اراده‌ای در خصوص بازگشایی این نهاد در دولت کنونی را داشته باشند.
وی بیان کرد: به هر حال خانه سینما در هر مقطعی از شروع فعالیت مجدد استقبال می کنند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار