دبیرکل جبهه پایداری با بیان این که ولایت‌پذیری شرط نخست کاندید اصلح است، گفت: حضور حداکثری و ورود به انتخابات مسئله مهمی است که سبب خفت و ذلت کفر می‌شود.

 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در همایش مردمی تجمع اصحاب حق افزود: باید به صحبت و شعار کاندیداها به دقت توجه داشت؛ نباید صحبت آنان را از لحاظ کمی بررسی کرد، بلکه توجه به محتوای سخنان آنها سبب رسیدن به اصلح می‌شود.

وی افزود: شور همراه با شعور در انتخابات باید در قالب نظام اسلامی باشد و گفتمان انقلاب اسلامی همان فرهنگ اسلامی و مقاومت است

آقاتهرانی با تأکید براینکه کاندیدای اصلح باید ولایت‌پذیر باشد، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود در اوایل سال 92 که در واقع در آن سخنرانی کلید انتخابات را زدند پنج بار به مسئله اصلح اشاره و آن را مطرح کردند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدن به گزینه اصلح در جبهه پایداری براساس خرد جمعی و مشارکت بوده و در این مسیر بررسی و تلاش‌های زیادی انجام شده است.

آقاتهرانی با تأکید بر حضور پرشور و حداکثری آحاد جامعه در حماسه سیاسی 24 خردادماه اذعان کرد:‌ در بحث انتخابات بر دو مسئله تأکید ویژه داریم.

وی افزود: ورود به انتخابات و حضور حداکثری واجب شرعی و اوجب واجبات است؛ حضور حداکثری در انتخابات سبب ذلت و خفت کفر می‌شود/ س


برچسب ها: نخست ، کاندید ، اصلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.