مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم گفت: امسال 12 هزار نفر از مردم قم به وسیله 300 دستگاه اتوبوس و در قالب شرکت‌های زیرپوشش سازمان به مرقد مطهر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اعزام شده‌اند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مرتضی عزتی با بیان اینکه 60 نفر از کارکنان سازمان پایانه‌های شهرداری قم در تعطیلات چهار روزه این هفته آماده خدمت‌رسانی به مردم و زائران هستند، گفت: خدمت‌رسانی در پارک‌سوارها و پایانه‌های قم در دستورکار همه نیروها قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امسال 12 هزار نفر از مردم قم به وسیله 300 دستگاه اتوبوس و در قالب شرکت‌های زیرپوشش سازمان به مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اعزام شده‌اند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم با بیان اینکه در پارک‌سوار شمالی بلوار زائر هم غرفه‌هایی به منظور تأمین نیازهای اولیه زائران و مسافران راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: در این مکان 40 چشمه سرویس بهداشتی کانکسی هم به صورت ثابت نصب شده‌اند که مورد استفاده مسافران قرار دارند و در این ایام تعمیر و نظافت آنها با جدیت بیشتری دنبال می‌‌شود.

عزتی اذعان داشت: نصب سایبانی به وسعت 500 متر مربع از دیگر اقدامات سازمان پایانه‌های شهرداری قم در پارک‌سوار شمالی است تا مسافرانی که در انتظار اتوبوس برای رسیدن به حرم مطهر هستند از گرمای آفتاب در امان بمانند؛ هرچند اتوبوس هم به تعداد کافی در این مسیر وجود دارد و زائران معطل نمی‌شوند./س

برچسب ها: قم ، اعزام ، زائر ، مرقد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.