مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حضور پولادي را در تيم پرسپوليس بر فشنگچي ترجيح داديم و به تمديد قرارداد اين بازيکن اقدام کرديم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، محمد دايي، مربي تيم فوتبال پرسپوليس در حاشيه تمرين تيم پرسپوليس در اردبيل افزود: در روزهاي آينده قرارداد با سه بازيکن نهايي خواهد شد که از گفتن نام آنها معذوريم، اما به هواداران قول مي‌دهيم که اين بازيکنان از توان فني و تاکتيکي خوبي برخوردارند.

وي در خصوص آمادگي تيم گفت: ما تمريناتمان را در دو نوبت صبح و عصر در مرکز قهرماني اردبيل ادامه داديم و بازيکنان زير‌ نظر بدنساز تيم به حفظ آمادگي جسمي و روحي پرداخته اند.

مربي تيم فوتبال پرسپوليس از قطعي شدن ديدار پرسپوليس با تيم آرتا سبلان اردبيل و يک تيم ديگر در روزهاي آينده خبر داد و گفت: پنج‌شنبه و يکشنبه هفته آينده ديدارهاي تدارکاتي ما در ورزشگاه علي دايي يا تختي اردبيل برگزار خواهد شد.

دايي در خصوص آخرين وضعيت قرارداد با کريمي بازيکن سرشناس پرسپوليس نيز گفت: کريمي در قطر و همراه با تيم ملي است که بعد از بازگشت رايزني‌هاي لازم را انجام خواهيم داد تا در صورت تمايل اين بازيکن در پرسپوليس ادامه بازي‌اش را شاهد باشيم.

تيم فوتبال پرسپوليس تهران اردوي 10 روزه خود را در اردبيل آغاز کرده و قرار است در روزهاي آينده بازيکنان جديد جذب شده اين تيم نيز به جمع اردونشينان ملحق شوند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار