مدیر طرح و برنامه و امور استان های بنیاد فرهنگی حضرت موعود(عج) گفت: یکی از مشخصات دوره آخر الزمان رواج گناه و تباهی و فساد و هرج و مرج فرهنگی و اخلاقی است و راه مقابله با آن صبر است.

مسعود دریس در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به این مطلب افزود: یکی از مشخصات دوره ی آخر الزمان رواج گناه و تباهی و فساد و هرج و مرج فرهنگی و اخلاقی است . دوره ای که در آن همه ی ارزش های انسان و اسلام به مخاطره می افتد و چه بسا ارزش های و هنجارهایی که به ضد ارزش ها تبدیل می شود.
وی تصریح کرد: دوره ای که گناه و هتک ارزش های اسلامی عادی شمرده می شود و هیچ کسی خود را در برابر آن مسئول نمي داند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه پیامبر اکرم ( ص) فرمودند صبورانه در انتظار فرج بودن عبادت است، اظهار داشت: داشتن مهارت صبر و استقامت  در مقابل گناه ،‌در دوره ی آخر الزمان بسیار مفید و مؤثر است، صبر و انتظار فرجی که امام رضا (ع) آن را نیکو داشتند.
دریس با بیان اینکه صبر بر سه قسم است، بیان داشت : صبر در زندگی فردی و اجتماعی دارای آثار و نتایج فراوانی است که می توان در پرتو آن به زندگی جلای دیگری بخشید.
وی در پایان با اشاره به برخی آثار و نتایج صبر افزود: صبر سپری در برابر فقر و مشکلات ،‌بهترین پشتیبان ، زیباترین لباس اخلاق ، بهترین یاور زندگی ،‌عامل کمال نفس و سهو است بخش سختی هاست./ز
برچسب ها: صبر ، آخرالزمان ، سختی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار