کاپیتان تیم ملی تکواندو گفت: حقم است که برای حضور در وزن پنجم تیم ملی مبارزه کنم و دوست ندارم حق بازیکن دیگری هم در وزن چهارم ضایع شود.

علیرضا نصر آزادانی پس از ترک اردوی تیم ملی تکواندو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: قهری در کار نیست و بعد از انتخابی دیروز تیم ملی اردوها تعطیل شده و همه تکواندوکاران استراحت می کنند تا از روز شنبه دور جدید تمرینات تیم ملی آغاز شود.

وی در مورد حضور در وزن چهارم تیم جهانی و اختلاف نظر با کادر فنی تیم ملی گفت: کادر فنی تیم ملی به من اعلام کرد که در وزن چهارم مسابقه دهم اما به آنها گفتم که نمی توانم به خاطر ضعف بدنی و مشورتی که با پزشک داشتم در این وزن بازی کنم.

وی ادامه داد: قرار است شنبه یا هر زمان دیگری جلسه ای در مورد وزن چهارم و پنجم تیم ملی با حضور پولادگر و ذوالقدری رییس و دبیر فدراسیون داشته باشم تا در این مورد به توافق برسیم که اگر می توانند از من در وزن پنجم استفاده کنند و در غیر این صورت فرد دیگری در وزن چهارم مسابقه دهد.

نصر آزادانی با ابراز تمایل برای بازی کردن در پیکارهای جهانی تصریح کرد: من دوست دارم در وزن پنجم بازی کنم چون در این وزن آمادگی مسابقه دادن دارم و انتخابی زده ام. در هر صورت اگر مربیان و فدراسیون تمایل نداشته باشد در پیکارهای جهانی نیستم.

وی گفت: به من گفتند در وزن چهارم مبارزه کنم اما وقتی می دانم در این وزن نتیجه نمی گیرم دوست ندارم حق بازیکن دیگری ضایع شود اما این حق را نیز برای خود می دانم که بعد از حضور در چهار یا پنج مسابقه انتخابی در وزن پنجم باشم چون با کاهش وزن نمی توانم مسابقه دهم.

وی افزود: بحث قهر نیست، من حرفم را زدم و چون نمی توانم در وزن چهارم بازی کنم این موضوع را با مربیان و مسئولان مطرح کردم و منتظر تصمیم گیری در این خصوص هستم.

نصر آزادانی در مورد اینکه کرمی اعلام کرده که چرا وی مشکلش را با کادر فنی مطرح نمی کند، تاکید کرد: در مورد این مشکل روز قبل از مسابقه انتخابی با مربیان تیم ملی صحبت کردم که قبول نکردند و گفتند باید در وزن چهارم مسابقه دهم بنابراین با پولادگر حرف زدم که گفتند در جلسه ای این مشکل حل می شود به همین دلیل دیگر با مربیان صحبتی نکردم. روز انتخابی هم در وزن پنجم مسابقه انتخابی زدم و فکر می کردم که با برد در این بازی برای این وزن انتخاب شده ام.

وی در خصوص بحث بازیکن سالاری در تیم ملی گفت: در چند دوره رقابت انتخابی در وزن پنجم شرکت کرده ام و انتخاب شده ام. بحث بازیکن سالاری نبوده و بلکه حالا صحبت از شایسته سالاری است. اگر باخته بودم می رفتم و فکر می کنم نباید حق وزن چهارم تیم ملی و حق من نباید ضایع شود.

وی افزود: اگر می توانستم وزن کم کنم حتما  این کار را می کردم و صادقانه مشکلم را فدراسیون و مربیان مطرح کردم./مح

برچسب ها: تکواندو ، نصر ، وزن ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار