نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان به مناسبت فرارسیدن چهاردهم خرداد سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان پیام آیت الله سید یحیی جعفری و اسماعیل نجار این گونه آغاز شده است:

از غم دوست در این میکده فریاد کشم

دادرس نیست که در هجر رخش داد کشم

سالها می گذرد حادثه ها می آید

انتظار فرج از نیمه خرداد کشم

در این پیام از خرداد به عنوان ماه پرواز همه واژه هایی که بهترین و نیکوترین اوصاف بشری را به تصویر می کشد یاد شده است.

در ادامه این پیام آمده است: خرداد ماه تجلی رزم رزم آوران و اراده ملتی سترگ است که بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر را سر داده اند و چهاردهم خرداد در حالی سپهر جهان گستر زمین را در آغوش گرفت که ابر مردی از ثلاله ابرار و نیکان این دیار با قلبی مطمئن روحی شاد و ضمیری امیدوار به فضل الهی عروج آسمانیش را آغاز کرد.

این پیام می افزاید: او تفسیری از اخلاص، شجاعت و عظمت بود. آری روح بلند آوازه پیشوای آزادگان و رهبر مسلمانان جهان حضرت امام خمینی (ره) در چهاردهم خرداد ماه به ملکوت اعلی پیوست و چه حماسه ها آفریدند در این سال های فراغ فرزندان امام با عشق خمینی (ره)، اینک با گرامیداشت فرارسیدن چهاردهم خرداد سالروز عروج ملکوتی آن پیر فرزانه بار دیگر دل های عاشقان ره به سوی ضریح مطهر امامشان می برند و شیفتگان برای نکوداشت یاد و خاطر آن یگانه دوران بی قرارند.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان خاطرنشان کردند: بر ماست که همراه و همگام با همه دلسوختگان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و به منظور بیعت مجدد با فرزند خلف و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)همه همت و اراده خود را بکار گیریم./س

برچسب ها: امام ، اخلاص ، فرزانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.