سیمای کردی شبکه سحر همزمان با بیست و چهارمین سالروز وفات بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی در برنامه "آسو" به بررسی نظرات امام راحل درباره انتخابات می پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، شاه رضا قوامی تهیه کننده برنامه "آسو" با بیان این مطلب گفت: در برنامه این هفته به بحث و تبادل نظر پیرامون آرا و اندیشه های امام خمینی و تاثیر آنها بر تحولات تاریخی منطقه خواهیم پرداخت.
وی به بررسی نقش آرای امام خمینی (قدس سره) در ظهور بیداری اسلامی اخیر در منطقه در این برنامه اشاره کرد و افزود: مباحث یاد شده طی برقراری ارتباط زنده تصویری با مرکز مهاباد و گفت و گو با ماموستا سهرابی امام جمعه شهرستان مهاباد و همچنین یکی از کارشناسان سیاسی کردستان عراق مورد تبادل نظر قرار می گیرد.
قوامی در پایان از اهم اخبار مرتبط با موضوع، وله های تصویری و نریشن- تصویر به عنوان آیتم های دیگر برنامه "آسو" نام برد.
"آسو" برنامه هفتگی سيمای كردی شبكه سحر است كه به بررسی رويدادهای اجتماعی، فرهنگی و مذهبی منطقه و به ویژه كردستان عراق می پردازد. گفت و گو با كارشناسان كردزبان و پخش گزارش از مناطق كردنشين ايران و عراق از جمله بخش های اين برنامه است.
مصطفی قوامی و علی اکبر اسماعیل زاده دستیاران تهیه و سید اسماعیل حسینی نویسنده این برنامه هستند. آزاد ابراهیمی (مجری) و نسرین حاتمی (مترجم و گوینده متن) هم از دیگر عوامل تهیه برنامه "آسو" به شمار می روند.
"آسو" چهارشنبه ساعت 22:00 به وقت تهران به مدت 40 دقیقه به صورت زنده از سیمای کردی پخش می شود./ي2
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار