ستاد انتخاباتی محسن رضایی در خراسان رضوی طی بیانیه ای مجدداً مخالفت خود را با برگزاری هرگونه کارناوال و استفاده از رنگ فیروزه ای در تبلیغات اعلام کرد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محسن رضایی در بیانیه ای مجدداً استفاده از رنگ را منع و بر تبلیغات چهره به چهره با شعار "هر خانه یک ستاد" تاکید کرده است.

در این بیانیه آمده است: قطعا اثر دو مولفه اخلاق و قانون مداری در حفظ آرامش و ایجاد حماسه در عرصه های سیاست و اقتصاد در کشور بسیار زیاد است و از طرفی دکتر محسن رضایی با شعار اخلاق و قانون مداری وارد عرصه انتخابات شده است.

این بیانیه خاطرنشان می کند: بنابراین همانطور که پیش از این در بیانیه ها و مصاحبه های انتشار یافته از سوی رئیس یا سخنگوی ستاد انتخاباتی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در رسانه ها اعلام شده؛ با هرگونه استفاده از رنگ فیروزه ای و یا برگزاری کارناوال های موتوری و خودرویی در معابر شهری و روستایی به شدت مخالفیم و این نوع عملکرد را از نوع تخلفات عرفی، شرعی و قانونی می دانیم.

این بیانیه اذعان داشته است: همچنین هرگونه اقدامی این چنینی را از سوی ستاد مرکزی دکتر محسن رضایی در خراسان رضوی تکذیب می کنیم و از حامیان و هواداران دکتر رضایی نیز خواستاریم از آنجا که قلبا به دکتر رضایی اعتماد دارند لذا با استفاده از تبلیغات چهره به چهره و حلال و با روحیه ای جهادی و حماسی به ترویج نگاه، منش و تفکر ایشان بپردازند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: انشاا... در 24 خرداد ماه سال جاری بار دیگر شاهد حضور حداکثری و جهادی مردم ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی در پای صندوق های رای برای انتخاب اصلح و خلق حماسه سیاسی خواهیم بود.


برچسب ها: ستاد ، انتخاباتی ، رضایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.