جانشین رئیس پلیس راه کشور گفت: در محور کرج چالوس ترافیک سنگین است.

سرهنگ البرزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس آخرین وضعیت ترافیکی دریافت شده در استان البرز محور کرج- چالوس محور هراز آزاد راه تهران کرج از وردآور تا پل فردیس و از پل فردیس تا پل حصارک و در استان قزوین محور قزوین- رشت در محدوده منجیل – رودبار ترافیک سنگین است.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اتمام سخنرانی مقام معظم رهبری و پایان مراسم خروج اتوبوس ها از محدوده حرم آغاز شده و ترافیک نیمه سنگینی را در اطراف حرم به وجود آورده است.

البرزی خاطر نشان کرد: در محورهای قزوین- کرج، قزوین- زنجان ، قزوین – گیلان و فیروز کوه ترافیک نیمه سنگین است

گفتنی است، در استان خراسان رضوی بارش باران گزارش شده است.

**ترافيک سنگين در محورهاي شمالي کشور

سرهنگ سلبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس آخرین گزارش دریافتی وضعیت ترافیکی در جاده های کشور تشریح شد که بر این اساس در استان البرز آزاد راه کرج – قزوین پل حصارک، محور کرج – چالوس در محدوده های بیلقان، آدران، تونل امیرکبیر ، پل زنگوله ترافیک نیمه سنگین است.

وی در ادامه بیان کرد: در استان گیلان محور رشت- قزوین محدوده منجیل و رودبار ، استان قزوین محور قزوین – رشت محدوده عوارضی قزوین استان مازندران محور فیروز کوه محدوده ورسک و گردنه گروک و استان تهران محور هراز در محدوده تونل تکاور ، تونل وانا و پلور نیز ترافیک نیمه سنگین است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار