المیادین گزارش داد: طی روزهای آینده جزئیات بیشتری در خصوص شبکه جاسوسی که اخیراً در ایران منهدم شده است منتشر خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المیادین، "حازم کلّاس" خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در تهران در گفتگو با این شبکه تلویزیونی گفت: می توان گفت پخش خبر بازداشت اعضای یک شبکه جاسوسی در ایران بیش از آنکه در میان شهروندان ایرانی نگرانی ایجاد کند باعث شده است تا شهروندان ایرانی احساس آرامش بکنند. زیرا آن ها احساس می کنند نیروهای امنیتی توانسته اند بر این شبکه جاسوسی دست یافته آن را منهدم و اعضای آن را بازداشت کنند.

وی افزود: مساله قابل توجه این است که حسین سبحانی نیا عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ایران به شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد پارلمان ایران خواستار تشکیل جلسه ای با وزارت اطلاعات شده است تا از جزئیات مستندات قاطعی که گفته می شود آن ها در مورد این شبکه تروریستی در اختیار دارند مطلع شود.

خبرنگار المیادین ادامه داد: بر اساس مطالبی که به دست ما رسیده است جزئیات بیشتری در خصوص این شبکه جاسوسی و طرح های آن ها منتشر خواهد شد.

وی در پایان گفت: در بیانیه ای که وزارت اطلاعات صادر کرده معلوم نشده است که اعضای این گروه تروریستی چه موقع بازداشت شده اند اما این بیانیه تصریح کرده است که این شبکه جاسوسی مدت هاست تحت نظر بوده است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار