طی ساعات آینده در جنوب غرب، غرب، جنوب و مرکز کشور پدیده گرد و خاک پیش بینی می شود که بتدریج از غلظت ذرات در مرکز و جنوب کشور کاسته شده ولی در جنوب غرب و غرب کشور تا روز های پایانی هفته جاری ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "سه شنبه 14 خردادماه 92" براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی ساعات اینده در برخی نقاط شمال شرق، شرق و ارتفاعات شرقی البرز افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعدو برق پیش بینی می شود و همچنین در جنوب شرق کشور نیز طی دو روز آینده افزایش ابر، وزش باد و در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده یا رعد و برق رخ می دهد.


به علت شکل گرفتن توده گرد و خاک بر روی کشور عراق در دو روز آینده در جنوب غرب، غرب، جنوب و مرکز کشور پدیده گرد و خاک پیش بینی می شود که بتدریج از غلظت ذرات در مرکز و جنوب کشور کاسته می شود ولی در جنوب غرب و غرب کشور تا روز های پایانی هفته جاری ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش؛ امروز در جنوب شرق کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد رخ می دهد که شدت بارش ها بر روی سیستان و بلوچستان قابل توجه است و همچنین امروز غرب خلیج فارس مواج است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: باد ، گردو خاک ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار