دومین پیروزی تیم والیبال نوجوانان ایران در تركیه

ملی پوشان نوجوان والیبال ایران در سومین دیدار تداركاتی خود مقابل تیم تركیه به برتری دست یافتند و این دومین شكست تیم تركیه مقابل تیم كشورمان است.

 به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، بازیكنان نوجوان والیبال ایران كه اردوی آمادگی خود را در آنكارا دایر كرده اند، امشب در سومین دیدار تداركاتی خود مقابل تیم تركیه مانند دومین دیدار خود با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسیدند.

تیم ایران نخستین دیدار خود مقابل تركیه را با حساب ۳ بر ۲ واگذار كرده بود.
تیم ایران در سومین دیدار گیم های اول ، دوم و پنجم را با نتایج ۲۵ بر ۱۸ ، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۹ از آن خود كرد و گیم های سوم و چهارم را با حساب ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۲ به حریف واگذار نمود.
ایرج مظفری سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران در این دیدار از تمامی بازیكنان خود استفاده كرد.
ملی پوشان نوجوان والیبال ایران كه خود را برای شركت در رقابت های جهانی مكزیك آماده می كنند، یك دیدار تداركاتی دیگر برابر تیم ملی والیبال نوجوانان تركیه برگزار می كنند.
محسن باقریان، معین معینی فرد، جواد حكمتی،میلاد حمیدی، محمدجواد معنوی نژاد، سیدمهدی حسینی ایمنی، سهندالله وردیان، رحمان تقی زاده، محمدرضا عوض پور گیلاركشی، محمدامین حیدری، هادی سیدنیازی، محمد دلیری، شاهین شهروز، اكبر ولایی، جابر اسماعیل پور و فردین قلعه وند، اعضای تیم والیبال نوجوانان كشورمان را در سفر به تركیه تشكیل می دهند.
این تیم را ایرج مظفری به عنوان سرمربی، محمدرضا دامغانی و احمد لاهوتی به عنوان مربیان و سیدحسین حسینی به عنوان سرپرست همراهی می كنند.
مسابقه های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان در روزهای ۶ تا ۱۶ تیر ماه در مكزیك برگزار می ‌شود و تیم والیبال نوجوانان ایران كه عنوان قهرمانی آسیا را در اختیار دارد، روز ۲۸ خرداد ماه عازم مكزیك خواهد شد.
برچسب ها: والیبال ، قهرمانی ، گیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار